Songfestival #4

Hadden we dit jaar btw weer een pool?

Het is alweer teruggedraaid door alle negatieve reacties van de fans :clap:t2:

8 likes

Echt absurd! Ik wil iedereen sowieso zien wuiven met die vlaggetjes vanuit de green room🥲

2 likes

Jezus. Het songfestival is nog veranderlijker dan het Nederlandse weer.

7 likes

Hebben jullie al gestemd?

1 like

Wist niet eens dat dit een ding is.

Ik ook niet, maar ik kreeg het doorgestuurd :joy:

Ik kende dit ook niet, maar nu net gestemd!

Kijken jullie ook het songfestivalfeest
MATA HARI

3 likes

Ik moet zeggen dat dit eigenlijk wel een van mijn favorieten is geworden

1 like

Ja! Het is echt een raar nummer, maar it slaps! hahaha. Een beetje de corpore sano van vorig jaar.

Wat leuk! Ik heb Noorwegen bovenaan en Kroatië als onderste. :grin:

1 like

Ohh leuk. Kwam er wel achter dat veel nummers me toch nog niet zoveel zeggen. Maar Finland op 1, en Denemarken op 37.
Mijn top 5 is Finland, Frankrijk, Moldavië, Noorwegen, en Zweden.

1 like

Ik ben team Finland en Noorwegen. Zweden zou ik zo jammer vinden. Ik wil op het einde keihard nog een keer Cha Cha Cha meezingen!

2 likes

ik doe echt mn best maar vind het nummer van Tsjechië steeds meer onluisterbaar worden

vind de staging en outfits ook echt vreselijk😭

2 likes

Is er iemand anders die Zweden ook gaar vindt (scheeuwerig nummer en vieze nagels)?

• Ik vind het ook niks
  • Nee, leuk juist

0 stemmers

1 like

Ik zag bij Bart van NPO radio 2 in zijn stories dat de repetitie gisteren ook niet zuiver gezongen was van Loreen… ben benieuwd

1 like

Ik vind haar hele voorkomen ook wat vreemd. De nagels, het haar, de outfit. Maar het nummer en de staging vind ik dan wel weer heel leuk.

1 like

hmm maar loreen is wel zo’n seasoned performer dat ik me voor kan stellen dat ze niet “alles” heeft gegeven bij de repetitie gisteren om krachten te sparen.

maar tot nu toe lijkt haar performance inderdaad minder goed dan die in de zweedse nationale finale.