Songfestival #4

Eerst stond bij mij de hele tijd Oekraïne als eerste nummer en daarna Zweden (rest weet ik niet meer, maar Nederland was het vijfde of zesde nummer ergens). Nu is de volgorde: Noorwegen, Oekraïne, Nederland, Italië, Zweden.

En ik vond wel dit, maar dat is van een paar dagen geleden:

Wat een stom statement van spotify, de helft is juryvote

3 likes

Ik heb het idee dat de publieksstem wel doorslaggevend is voor de winnaar. En ik neem sowieso deze voorspellingen met een korreltje zout hoor, maar het viel me opeens op dat (als ik het goed zie) het aangepast was.

En Spotify is in sommige landen ook helemaal niet de populairste muziekdienst dus het zegt niet zoveel, plus dat je niet weet welke streams van mensen uit het land zelf komen

4 likes

Ben hier al even niet meer geweest en ik zie dat er veel nieuwe berichten zijn (die ik niet meer bijgelezen krijg). Leuk dat het topic eindelijk weer actief is!

Is er al ergens een algemene forumpoll met favorieten en/of voorspellingen o.i.d.?

1 like

Nee voor de finale nog niet in ieder geval!
Heb er zin in :heart_on_fire:

1 like

Wie kent deze topper nog?

6 likes

Michael Ben David's Eurovision journey ending "lost in translation" - ESCXTRA.com lijkt alsof er wat misinterpretaties zijn geweest in de vertaling enzo, journalist gebruikte ‘disqualified’ ipv ‘non-qualifies’ (voor de finale). Kan via de officiële esc kanalen er iig niets over vinden. Vond het wel heel irritant haha, zal hem zeker niet geholpen hebben in de publieksstemmen :sweat_smile:

3 likes

ik loop al een uur door de stad op zoek naar nederlandse vlaggetjes, onvindbaar. Ja rijkelijk laat ook haha, maar zo jammer!

1 like

:face_with_hand_over_mouth:

15 likes

Dit achtervolgt me nog dag en nacht

OMG ik kende deze niet, maar nu snap ik waar het introliedje van 24furkitchen vandaan komt :joy: :joy: :joy:

4 likes

Hahaha volgens mij heeft hij destijds de finale ook niet gehaald hoor. Maar ik vind t zo’n lekkere meezinger :joy::joy:

Wie zat er ook alweer in de avrotros songfestival app met een vriendengroep? Wil iemand mij toevoegen: chan :blush:

Ik ben nu “op weg naar het songfestival” aan het terugkijken, want ik had het gemist. Leuk programma

1 like

Ik ben aan het schoonmaken met de eurovision playlist in m’n oren. Ik vind nu nummers leuk waarvan ik de performance in de halve finales echt niks vond :rofl: Sommige nummers werken gewoon beter zonder beeld.

Ik vond bijvoorbeeld Portugal echt cringy met in dat kringetje klappen terwijl ik het wel een leuk nummer vind. Zelfde geldt voor Servië, vond dat staren :eyes: echt afleiden

3 likes

HEY HO LETS GO! ik ben nog een beetje aan het stressen over de versieringen e.d van mijn feestje haha maar heb er echt veel zin in vanavond! :grin::netherlands:

16 likes

Shut the fuck up maaannnn

3 likes

Ik vermoed dat veel mensen gewoon een crush op hem hebben omdat ze hem aantrekkelijk vinden? Vind het tot nu toe ook niets bijzonders. Maar misschien ga ik er na vanavond anders over denken :joy:

2 likes

Ik kan echt niet wachten tot het begint. Zo’n zin in. Hopelijk is Tsjechië als opening wat beter bij stem, want het liedje en staging zijn echt wel leuk

3 likes

Ik heb er ook zin in maar hoop wel dat Mika en Paula nog wat van hun eigen hits gaan zingen want anders is die hele organisatie wel echt een aanfluiting

5 likes