Songfestival #4

Wel uit 2016 dus beetje verouderd: Eurovision Song Contest: The Luck of the Draw…or the Running Order? | Adrian Kavanagh's Blog

2 likes

Het schijnt te zijn dat als tweede moeten “de place of doom” is, en dat daar de meeste deelnemers afvallen :stuck_out_tongue:

1 like

Dat klopt wel met deze grafiek haha

4 likes

Australië- UK - Polen is wel echt kut geloot, 3 mannelijke zangers met een ballade achter elkaar.

Ze gaan elkaar echt afzwakken zo, plus echt saai voor de kijker die niet van ballads houdt.

2 likes

Hopelijk denken mensen als Oekraïne geweest is: “Oh ik vond dat nummer daarvoor toch echt mooier”, kan echt twee kanten op gaan voor S10!

1 like

Ik kon bij deze echt alleen maar horen:

Fuck me sidewaaaays :rofl:

5 likes

Dat liep ik vanochtend te neurien door de Lidl. Tot ik me ook bedacht dat ze dat vast niet zongen :smiley:

Voor degenen die meedoen met de poule: als het goed is, zijn alle landen nu te selecteren voor de finale!

4 likes

Wij gaan met een groepje kijken en iedereen maakt een Italiaans hapje.

4 likes

Olijven, nibbits, mini pizza, zelfgemaakte chai ijsthee, zelfgemaakte popcorn, crackertjes en kruidenboter, m&m, nootjes en misschien nog iets van komkommer etc. Een gekke mix van eterij.

7 likes

Bier en vlaai :+1:

4 likes

Ik zou wel Albanië willen zeggen, want ik heb het nummer echt veel geluisterd maar die show was wel next level chaos.

5 likes

Zijn deze van appie huismerk?

1 like

Ohh te veel maar post morgen wel weer allemaal foto’s van mijn feest :see_no_evil::blush:

7 likes
12 likes

Hahaha same, vond het een leuk liedje maar die staging sloeg nergens op. Haar nationale finale optreden was zoveel beter.

Zelfde met Oostenrijk, studio versie is echt top maar vind het niet erg dat ze niet door zijn want die meid kan niet zingen.

Ik vind vooral dat er teveel ballads in de finale staan

2 likes

de deelnemer uit Israel is gediskwalificeerd en wel om zn gedrag gister tijdens de liveshow

4 likes

Heb het vandaag pas teruggekeken maar wel jammer van Israël en Georgia meh. Verder wel blij, zin in morgen

2 likes

Ik had nog geen tijd gehad om de 2e halve finale te kijken dus heb dat net last-minute gedaan op de trein naar Turijn, ik ga naar de familieshow vandaag en ben echt heel excited (zeker omdat België er ook bij zit) :grin:

29 likes

Hij ging ook wel lang door

2 likes