Songfestival #4

Wie zat er ook alweer in de avrotros songfestival app met een vriendengroep? Wil iemand mij toevoegen: chan :blush:

Ik ben nu “op weg naar het songfestival” aan het terugkijken, want ik had het gemist. Leuk programma

1 like

Ik ben aan het schoonmaken met de eurovision playlist in m’n oren. Ik vind nu nummers leuk waarvan ik de performance in de halve finales echt niks vond :rofl: Sommige nummers werken gewoon beter zonder beeld.

Ik vond bijvoorbeeld Portugal echt cringy met in dat kringetje klappen terwijl ik het wel een leuk nummer vind. Zelfde geldt voor Servië, vond dat staren :eyes: echt afleiden

3 likes

HEY HO LETS GO! ik ben nog een beetje aan het stressen over de versieringen e.d van mijn feestje haha maar heb er echt veel zin in vanavond! :grin::netherlands:

16 likes

Shut the fuck up maaannnn

3 likes

Ik vermoed dat veel mensen gewoon een crush op hem hebben omdat ze hem aantrekkelijk vinden? Vind het tot nu toe ook niets bijzonders. Maar misschien ga ik er na vanavond anders over denken :joy:

2 likes

Ik kan echt niet wachten tot het begint. Zo’n zin in. Hopelijk is Tsjechië als opening wat beter bij stem, want het liedje en staging zijn echt wel leuk

3 likes

Ik heb er ook zin in maar hoop wel dat Mika en Paula nog wat van hun eigen hits gaan zingen want anders is die hele organisatie wel echt een aanfluiting

5 likes

Zou wel leuk zijn maar ben wat pessimistisch

No hope, no love, no glory, no happy ending :pleading_face:

7 likes

Als ik een spoiler mag geven: ik vond Mika’s performance op het einde (3 liedjes geloof ik) bijna het meest exciting, lekker groots en extra. De rest was maar saai, gooi er dan toch wat vuurwerk bij (maar er waren ook te veel saaie en trage nummers vond ik)

7 likes

Ik krijg echt James Blunt vibes van het begin. Denk dat mensen gewoon in de war zijn, omdat Engeland de afgelopen jaren zo slecht was. Niet slecht ≠ goed.

1 like

Welke nummers? :smiley:

Datzelfde heb ik met die nummers van Polen en die Estse cowboy, vind er echt geen reet aan

3 likes

Die Poolse zanger reageerde ook zo arrogant bij de uitslag, dat ik accuut de sympathie die ik nog voor die inzending had, heb verloren. Ik denk dat S10 wel in de linkerrij gaat komen en gun haar sowieso wel een hoge notering. Het is een beetje een jeukwoord tegenwoordig, maar ik vind alles aan haar inzending heel authentiek. Mooi als dat gewaardeerd wordt.

3 likes

Bedoel je dit? Volgens mij kan ik niet zelf mensen toevoegen, enige manier is via de link dacht ik

https://songfestivalapp.page.link/JpjRixTSw8necbWP6

3 likes

Grace Kelly, Love Today en dan nog een andere waarvan ik de naam niet weet :grimacing:

En toen bleek dat inplaats van Måneskin het een groep dansers was die playbackten was het publiek verontwaardigd boe gaan roepen en moest een producer zich excuseren :upside_down_face: edit: hij zei dat het kwam door een ongeluk, waardoor Damiano nu blijkbaar met krukken loopt

8 likes

Haha lijkt me ook wel echt balen als je je verheugd op Maneskin

1 like

Haha ja terwijl dat bij juryshows/familyshows wel vaker is dat intervalacts of die praatstukjes tussendoor met stand ins zijn

Mijn vriend heeft zojuist voor het eerst de volgende acts gezien van de afgelopen jaren:

Verka Serduchka
Helena Paparizou
De jodelende Roemenen
De Deense Vikingen
Dustin the Turkey
LT United

Nu heeft hij heel veel levensvragen

13 likes

Zag dat Damiano op krukken loopt, dus benieuwd hoe die dat vanavond vorm gaat geven.

2 likes

Oooooh geweldig!!!

1 like