Waah zo leuk, veel plezier!!
Logisch ook, kon echt niet⦠maar ja, gediskwalificeerd als je er toch al uit ligt?
@sushi zo leuk! Heel veel plezier!
Heel veel plezier
ja of is hij niet door vanwege de diskwalifcatie? dat was me niet duidelijk.
Door deze zin klinkt het alsof hij er sowieso al uit lag en toen nog is gediskwalificeerd, toch?: āIsraeli singer Michael Ben David, who did not make it through the semifinal anyway, was disqualified from the Eurovision Song Contest after kissing Alessandro Cattelan last night.ā
Weet iemand hoe het zit met de officiƫle playlist in Spotify? Ik zie dat de volgorde vandaag is aangepast en ben benieuwd waarom. Het is niet de line-up van vanavond. Kan wel wat vinden over voorspellingen, maar dat is van een paar dagen geleden.
Ik heb het idee dat het op basis van populariteit is, nummers die (ineens) vaker worden gedraaid/gezocht gaan meer omhoog? Maar dat is mijn theorie
Eerst stond bij mij de hele tijd Oekraïne als eerste nummer en daarna Zweden (rest weet ik niet meer, maar Nederland was het vijfde of zesde nummer ergens). Nu is de volgorde: Noorwegen, Oekraïne, Nederland, Italië, Zweden.
En ik vond wel dit, maar dat is van een paar dagen geleden:
Wat een stom statement van spotify, de helft is juryvote
Ik heb het idee dat de publieksstem wel doorslaggevend is voor de winnaar. En ik neem sowieso deze voorspellingen met een korreltje zout hoor, maar het viel me opeens op dat (als ik het goed zie) het aangepast was.
En Spotify is in sommige landen ook helemaal niet de populairste muziekdienst dus het zegt niet zoveel, plus dat je niet weet welke streams van mensen uit het land zelf komen
Ben hier al even niet meer geweest en ik zie dat er veel nieuwe berichten zijn (die ik niet meer bijgelezen krijg). Leuk dat het topic eindelijk weer actief is!
Is er al ergens een algemene forumpoll met favorieten en/of voorspellingen o.i.d.?
Nee voor de finale nog niet in ieder geval!
Heb er zin in
Wie kent deze topper nog?
Michael Ben David's Eurovision journey ending "lost in translation" - ESCXTRA.com lijkt alsof er wat misinterpretaties zijn geweest in de vertaling enzo, journalist gebruikte ādisqualifiedā ipv ānon-qualifiesā (voor de finale). Kan via de officiĆ«le esc kanalen er iig niets over vinden. Vond het wel heel irritant haha, zal hem zeker niet geholpen hebben in de publieksstemmen
ik loop al een uur door de stad op zoek naar nederlandse vlaggetjes, onvindbaar. Ja rijkelijk laat ook haha, maar zo jammer!
Dit achtervolgt me nog dag en nacht
OMG ik kende deze niet, maar nu snap ik waar het introliedje van 24furkitchen vandaan komt
Hahaha volgens mij heeft hij destijds de finale ook niet gehaald hoor. Maar ik vind t zoān lekkere meezinger