Nr van Israël heet October Rain
Hoop echt dat ze zsm gediskwalificeerd worden
neem aan dat ze hiermee zichzelf diskwalificeren
edit: wishful thinking
baby lasagna heeft in Kroatië gewonnen met (bijna) 10x zoveel publieksstemmen als de nummer 2
en dat terwijl hij alleen mee mocht doen omdat een andere artiest had afgezegd
Sowieso dat er in vrijwel alle nationale finales echt parels aan liedjes verloren gaan zo blij dat hij nog wel mee kon doen uiteindelijk
donderdag komen er 3 liedjes uit en vrijdag nog eens 2! Ben nieuwsgierig naar Joost maar de snippets van Oostenrijk en Engeland klonken ook veelbelovend
Ik zit echt te wachten op Engeland. Ik heb normaal niet heel veel met het ESF maar ik vind Olly Alexander/Years and Years wel echt heel erg leuk dus ik ben benieuwd. Snippet klinkt al goed!
Vanmiddag 16.45 live op NPO1. Vind het jammer dat ik het niet dan direct kan kijken, ben echt benieuwd
Wat gaat het worden?
- Hysterisch leuk
- Hysterisch kut
0 stemmers
De eerste keer dacht ik echt wtffff maar vind het toch wel heel leuk!
Ik verwacht van Joost geen winnaar-materiaal, maar ik vind het al best als hij er een feestje van kan maken en de finale haalt
Las op X:
Ben echt zoooo benieuwd haha. Verwacht indd ook geen winnaar maar wel echt zin in gewoon een lekker feesthitje en wellicht een leuke top 10 positie ofzo
Deze omschrijving klinkt wel echt als iets waar ik heel veel zin in heb.
Oeee hij zegt nu dat Paul Elstak mee heeft geholpen. Ben heel benieuwd!
Ohhh ik vind hem echt heel leuk! Ook echt perfect songfestival. Catchy refrein dat mensen mee kunnen zingen, typisch dansje erbij en ook nog los gaan. Ook woorden erin die veel landen kunnen aanspreken. Love it.
Oeehh!! Love de oldskool hardcore vibe, en dat het een ode aan Europa is.
Wel altijd jammer dat andere landen er niks van zullen verstaan, maar goed. Wel een beetje wat ik had verwacht bij Joost, prima lied!
wat een trip!! i love it!
Haha I LOVE IT! Dit wordt een hit!
Het is wel heel duidelijk voor het songfestival geschreven
Echt geweldig
Love ook die alto/emo outfits bij kinderdijk
Omg, vind hem echt heel tof! Lekker catchy, love de hardstyle (denk ik??? Ben er niet in thuis haha) richting 't einde. Daar kan 't publiek goed op losgaan.