12 points to the Netherlands
Ah dat wist ik niet dat het minimaal 3 minuten moest zijn
I know ik identificeer als Moldaviër tijdens Eurovisie.
Core memories dat Zemra een hele avond heeft geroepen dat Duncan nooooooit ging winnen en we allemaal delulu waren.
Ik heb het idee dat ze mikten op een KÀÀrijĂ€ vibe maar ik vind het meer Jendrik âI donât feel hateâ Sigwart-achtig⊠(die vond ik trouwens wel grappig, ik heb dat nummer nog steeds vaak in mijn hoofd
)
Ik ben heel benieuwd hoe dit het gaat doen, ik vind het zelf best wel leuk maar als je de tekst niet verstaat ook een beetje flauwtjes denk ik.
alles valt of staat bij de live act en dat kan hij wel denk ik
Het helpt niet mee dat ik geen fan ben van Joost, maar ik vind het echt vreselijk ![]()
LOVE IT!! Kan nu al helemaal niet meer wachten ![]()
![]()
![]()
Het nummer tikt op youtube de 1 miljoen views al aan!
Ja mega veel in een paar uur als je het vergelijkt met de andere nummers op het eurovision kanaal.
Ik zag het net ook! Zal vallen of staan met de act en hoe de commentators het zullen inleiden denk ik. Ben benieuwd hoe dit het de komende dagen zal doen bij de bookmakers. Met zoveel views/kijkers moet hij wel klimmen vanaf die nu 22e plek.
Ik zit nu een tijdje te scrollen in de reacties op YouTube maar ik ben nog geen enkele negatieve reacties tegengekomen
Ik vind âm FANTASTISCH echt leeuwarden 2025
Ik kan niet slapen want er draait alleen maar âEuro-pa-pa-pa-pa-pa-pa, Euro-pa-pa-pa heey!â door mn hoofd ![]()
Love it, en had van te voren niet echt verwachtingen (want niet echt mijn muziek) Zo positief verrast! Dit jaar wél met een Nederlandse vlag naar het Songfestival ![]()
![]()
Op tiktok en reddit wel. Of nja niet erg negatief, maar meer dat het zo gehyped is en mensen een beetje underwhelmed zijn en meer hadden verwacht.
hij zit ook echt in hetzelfde vaarwater als windows95man, dat is wel echt jammer!
Als het goed is gaan ze hakken op stage bij Eurovision
Ken een gast die in eerste instantie gevraagd is daarvoor, geen idee of het doorgaat.