Songfestival #5

ik vind dat kattennummer echt iconic

3 likes

Hahaha ja ook 1 van de weinige die er echt uitspringt, Duitsland mag blij zijn dat ze niet in de semifinals staan

1 like

haha wat doen deze juries man​:sob::sob::sob::sob:

2 likes

Het enige waar ze het over eens zijn is die Floryan op laatste plek, op zich ook wel een prestatie om van alle juries 1 punt te krijgen :joy:

3 likes

Nou voor Duitsland hoeven we idd ook niet te vrezen, 13 in een dozijn

1 like

Isaak was mijn favoriet maar had echt nooit verwacht dat hij zou winnen. Ik vind zijn stem mooi, goed nummer wat ik mezelf wel in de auto zie luisteren en hij komt oprecht over, gooit zichzelf echt in het nummer. Maar ik ben inderdaad wel bang dat het wegvalt op Eurovisie en dat Duitsland weer ergens onderaan eindigt. Dus ik hoop dat ze de staging nog kunnen verbeteren.

Die Duitse schlager vond ik heerlijk! Had wat mij betreft hoger mogen eindigen.

Het katten-nummer vond ik ook wel prima maar het Duits wat daarin gesproken wordt vind ik zo lelijk :see_no_evil: Het woord “Katze” vooral… alsof er een soort vies gehijg in zit.

Het optreden van het Nederlandse meisje vond ik erg rommelig overkomen. Alsof ze het tempo van haar eigen nummer niet kon bijbenen. Denk wel dat het een goed nummer is als ze hem niet live zingt, ik ga hem nog een keer opzoeken.

Ryk was een soort moderne kunst in muziek gegoten. Niet zo toegankelijk.

De rest is niet bij me blijven hangen. Al met al een beetje mwoah.

Ik zie mensen op Reddit de vergelijking maken met James Newman met Embers en die vind ik wel treffend, wel een lekker nummer van een sympathieke gast maar als je er niet uit springt en overal net niet in de top 10 staat krijg je geen punten

Ik vond Ryk onverstaanbaar, die achtergrond muziek was echt te luid😅 maar na de studio versie te luisteren snap ik wel dat hij favoriet was

Ik vind Isaak’s nummer wel heel leuk, ik hoop dat hij niet allerlaatste wordt in de finale

3 likes

Love it! Die choreo ook haha.

Merk wel dat ik het echt te lang vind duren voor we weten hoe het nummer van Joost eigenlijk klinkt. Zeker nu er een paar goeie nummers al bekend zijn (oa oekranie en estland).

Zou zonde zijn als NL zn momentum mist, omdat we er gewoon te lang op zitten te wachten.

3 likes

Jaaa zo blij dat deze heeft gewonnen, echt een heerlijk nummer!!

En ook mega blij met deze uit Litouwen, mijn nieuwe nummer 1

denemarken heeft na jaren ook weer een prima inzending! wel heel duidelijk een zweedse productie haha

1 like

Denemarken. Litouwen, Estland hebben allemaal goede inzendingen gekozen! Duitsland en Moldavië zijn saai. Ik vind dit jaar tot nu toe wel minder leuk dan vorig jaar maar er moeten natuurlijk nog veel liedjes komen.

Nou in februari bekendmaken gaat dus lukken, maar wel de allerlaatste dag:

Wel geinig filmpje, ben zo benieuwd!!

7 likes

Europapa :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Gemiste kans om vlaggetjes te monteren op de powerschouders :sob:

Cha Cha op de dwarsfluit

5 likes

Ooh ik hoop dat het leuk wordt :crossed_fingers: Ik merk dat ik geen fan ben van deze promo stijl (met dat geschreeuw van die “reporter”) en dat blauwe pak.

Wel leuke titel idd!

1 like

In Kroatië gaan ze dit weekend hun kandidaat kiezen, maar dit is blijkbaar de favoriet:

Ik hoooop zo dat deze doorgaat. Gisteren voor het eerst geluisterd en sindsdien niet meer uit mijn hoofd te krijgen

5 likes

Zoooo, dit refrein is echt een rip off van Ich Will van Rammstein.

1 like

Jaaa deze is ook mijn favoriet!! En die artiestennaam, echt geweldig hahhaa

2 likes

En een rip-off van dit nummer:

Echt Rammstein feat. Avatar.

2 likes

Beter Rammstein Rip-Off dan echte Rammstein met al die nare shit die daarover bekend is geworden :ok_hand:t3:

4 likes