Ik vind deze ook het leukste die er tussenzit! En zij kan nog goed live zingen, schijnt dat zij niet de autotune aan wilden (dat kan dus in die Noorweegse selectie ).
Hun vorige deelname vond ik ook top.
Ik vind deze ook het leukste die er tussenzit! En zij kan nog goed live zingen, schijnt dat zij niet de autotune aan wilden (dat kan dus in die Noorweegse selectie ).
Hun vorige deelname vond ik ook top.
Ja heb net maar een kaartje gekocht!
Maar Azerbeidzjan mag gewoon meedoen…
Armenië - Azerbeidzjan is een oorlog tussen twee kanten die al decennia BEIDEN oorlogsmisdaden begaan.
Niet te vergelijken met Israël dat eenzijdig een afgesloten gebied bombardeert. Bovendien zijn de meeste Armeense soldaten in de laatste oorlog omgekomen door wapens geleverd aan Az door…. Israël.
is het tijd voor Australië om te gaan
0 stemmers
Tja, dan zouden ze beide niet mee mogen doen.
Het conflict is inmiddels de facto opgelost dus who cares op dit moment
Cyprus ook oprotten, is geografisch ook Azië.
azerbaijan mag van mij sowieso weg die hebben echt elk jaar een van mijn 5 minst favoriete inzendingen
goedkope zweedse meuk
Kijk jij het songfestival wel of houd je vooral van discussiëren over wie er meedoen? (Serieuze vraag, niet sarcastisch)
Lol ik kijk al sinds 1997 elk jaar Sgat
Ik vind hun echt heel leuk! Spirits in the sky is echt nog steeds een banger.
Ja ik ga!
Oh wow haha, jeugdsentiment!
nou dit heeft dus gewonnen voor Noorwegen
vind het echt een gedrocht van een nummer (en kan alternatieve muziek over het algemeen prima waarderen)
zou me niet verbazen als dit niet de finale haalt
Jammer dat het Keiino weer niet gelukt is…
En dit heeft gewonnen in Spanje
Ennn was de inzending voor Luxemburg al gedeeld? Ik voel me er helemaal opgejaagd van haha
En woooow Ierland zero points, wat een teringherrie
Dat die vrouw van Spanje niet kan zingen is volgens mij ook volledig bijzaak
Die dachten, we sturen mannen in string daarmee redden we de finale direct.
En Ierland, hoe is dit gekozen?
Ik vind Ierland juist wel heel vet, haha. Doet me denken aan Emilie Autumn van vroeger. Vind Noorwegen ook een tof nummer, en Luxemburg lekker pop. Ben tot nu toe wel hyped voor dit jaar.