Songfestival #5

Love it! Die choreo ook haha.

Merk wel dat ik het echt te lang vind duren voor we weten hoe het nummer van Joost eigenlijk klinkt. Zeker nu er een paar goeie nummers al bekend zijn (oa oekranie en estland).

Zou zonde zijn als NL zn momentum mist, omdat we er gewoon te lang op zitten te wachten.

3 likes

Jaaa zo blij dat deze heeft gewonnen, echt een heerlijk nummer!!

En ook mega blij met deze uit Litouwen, mijn nieuwe nummer 1

denemarken heeft na jaren ook weer een prima inzending! wel heel duidelijk een zweedse productie haha

1 like

Denemarken. Litouwen, Estland hebben allemaal goede inzendingen gekozen! Duitsland en Moldavië zijn saai. Ik vind dit jaar tot nu toe wel minder leuk dan vorig jaar maar er moeten natuurlijk nog veel liedjes komen.

Nou in februari bekendmaken gaat dus lukken, maar wel de allerlaatste dag:

Wel geinig filmpje, ben zo benieuwd!!

7 likes

Europapa :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Gemiste kans om vlaggetjes te monteren op de powerschouders :sob:

Cha Cha op de dwarsfluit

5 likes

Ooh ik hoop dat het leuk wordt :crossed_fingers: Ik merk dat ik geen fan ben van deze promo stijl (met dat geschreeuw van die “reporter”) en dat blauwe pak.

Wel leuke titel idd!

1 like

In Kroatië gaan ze dit weekend hun kandidaat kiezen, maar dit is blijkbaar de favoriet:

Ik hoooop zo dat deze doorgaat. Gisteren voor het eerst geluisterd en sindsdien niet meer uit mijn hoofd te krijgen

5 likes

Zoooo, dit refrein is echt een rip off van Ich Will van Rammstein.

1 like

Jaaa deze is ook mijn favoriet!! En die artiestennaam, echt geweldig hahhaa

2 likes

En een rip-off van dit nummer:

Echt Rammstein feat. Avatar.

2 likes

Beter Rammstein Rip-Off dan echte Rammstein met al die nare shit die daarover bekend is geworden :ok_hand:t3:

4 likes

Nr van Israël heet October Rain :sob:

Hoop echt dat ze zsm gediskwalificeerd worden

7 likes

neem aan dat ze hiermee zichzelf diskwalificeren

edit: wishful thinking

1 like

baby lasagna heeft in Kroatië gewonnen met (bijna) 10x zoveel publieksstemmen als de nummer 2

en dat terwijl hij alleen mee mocht doen omdat een andere artiest had afgezegd :sob:

4 likes

Sowieso dat er in vrijwel alle nationale finales echt parels aan liedjes verloren gaan :smiling_face_with_tear: zo blij dat hij nog wel mee kon doen uiteindelijk

donderdag komen er 3 liedjes uit en vrijdag nog eens 2! Ben nieuwsgierig naar Joost maar de snippets van Oostenrijk en Engeland klonken ook veelbelovend

Ik zit echt te wachten op Engeland. Ik heb normaal niet heel veel met het ESF maar ik vind Olly Alexander/Years and Years wel echt heel erg leuk dus ik ben benieuwd. Snippet klinkt al goed!

4 likes

Vanmiddag 16.45 live op NPO1. Vind het jammer dat ik het niet dan direct kan kijken, ben echt benieuwd

Wat gaat het worden?

• Hysterisch leuk
  • Hysterisch kut

0 stemmers

1 like