Songfestival #5

Ik ben er weg van! Wel ff 3x moeten luisteren want moet er wel aan wennen maar het zit echt zo slim in elkaar. Ondanks dat het Nederlandstalig is heeft het toch een universeel gevoel van blijheid en saamhorigheid

3 likes

Ik vond het zo leuk :pleading_face: ben echt al tien jaar fan van Joost en dit is echt zo’n kers op de alsmaar groter wordende taart. En aan het einde uiteraard weer lekker emotioneel. Zo goed

22 likes

Ik ben blijkbaar de enige maar ik had er wel meer van verwacht :sweat_smile: vooral het eerste deel van het nummer

7 likes

Ik ben ook niet echt enthousiast đŸ«ą maar dit gaat het vast leuk doen op het songfestival. Geen winnaar denk ik, maar vast de finale wel.

2 likes

Ben vooral enthousiast over zo’n politiek nummer in de beste zgn. niet-politieke Eurovisietraditie.

1 like

Afschuwelijk.

Vond alleen het deel na 2:20 waarop Joost niet meer zingt wel leuk, de beats.

Hoop niet dat ie eindigt met dat Nederlandse gepraat, is niet de bedoeling toch? Want daarvoor is het party en dan ineens weer lamé.

4 likes

Wat een geweldig nummer! Lekker catchy

1 like

IK BEN FANNNNNNN

2 likes

Ik had ook iets meer verwacht. Ik vind het een leuk nummer, een echte eurowurm MAAR ik had op wat meer vuurwerk gehoopt.

1 like

Ik vind het leuk maar een beetje saai. Had wat meer en wat harder verwacht

Ik ga 1 ding zeggen: Netherlands 2025!!

Uhhhhh jawel want we hopen dat de andere 40ish landen ons punten geven. Dat is het hele punt waarom we ĂŒberhaupt iemand inzenden.

6 likes

Als je m op spotify luistert zit dat laatste praat stuk er niet in, dus misschien is dat geen onderdeel van de single?

4 likes

Thanks, maar dan is ie wel maar 2:40 en ze moeten 3 minuten zijn, dus we krijgen sowieso dat gepraat nog vrees ik.

Jammer

1 like

12 points to the Netherlands

3 likes

Ah dat wist ik niet dat het minimaal 3 minuten moest zijn

2 likes

I know ik identificeer als Moldaviër tijdens Eurovisie.

8 likes

Core memories dat Zemra een hele avond heeft geroepen dat Duncan nooooooit ging winnen en we allemaal delulu waren.

14 likes

Ja maximaal 3 minuten, korter mag ook want deze parel van maar 1.5 minuut heeft ook meegedaan

1 like

Ik heb het idee dat ze mikten op een KÀÀrijĂ€ vibe maar ik vind het meer Jendrik “I don’t feel hate” Sigwart-achtig
 (die vond ik trouwens wel grappig, ik heb dat nummer nog steeds vaak in mijn hoofd :joy:)

Ik ben heel benieuwd hoe dit het gaat doen, ik vind het zelf best wel leuk maar als je de tekst niet verstaat ook een beetje flauwtjes denk ik.

2 likes