Songfestival #5

Zwitserland is leuk, zoveel mogelijk genres in 1 nummer gestopt haha

4 likes

De eerste keer dacht ik echt wtffff maar vind het toch wel heel leuk!

Ik verwacht van Joost geen winnaar-materiaal, maar ik vind het al best als hij er een feestje van kan maken en de finale haalt

Las op X:

Ben echt zoooo benieuwd haha. Verwacht indd ook geen winnaar maar wel echt zin in gewoon een lekker feesthitje en wellicht een leuke top 10 positie ofzo

9 likes

Deze omschrijving klinkt wel echt als iets waar ik heel veel zin in heb.

11 likes

Oeee hij zegt nu dat Paul Elstak mee heeft geholpen. Ben heel benieuwd!

2 likes

Jaa echt leuk liedje!!! Love it! En @iloveblush dat is inderdaad een goeie omschrijving!

2 likes
27 likes

Ohhh ik vind hem echt heel leuk! Ook echt perfect songfestival. Catchy refrein dat mensen mee kunnen zingen, typisch dansje erbij en ook nog los gaan. Ook woorden erin die veel landen kunnen aanspreken. Love it.

14 likes

Oeehh!! Love de oldskool hardcore vibe, en dat het een ode aan Europa is.
Wel altijd jammer dat andere landen er niks van zullen verstaan, maar goed. Wel een beetje wat ik had verwacht bij Joost, prima lied!

5 likes

wat een trip!! i love it!

1 like

Haha I LOVE IT! Dit wordt een hit!

Het is wel heel duidelijk voor het songfestival geschreven

5 likes

Echt geweldig :heart_on_fire:
Love ook die alto/emo outfits bij kinderdijk

4 likes

Omg, vind hem echt heel tof! Lekker catchy, love de hardstyle (denk ik??? Ben er niet in thuis haha) richting 't einde. Daar kan 't publiek goed op losgaan.

3 likes

Ik ben er weg van! Wel ff 3x moeten luisteren want moet er wel aan wennen maar het zit echt zo slim in elkaar. Ondanks dat het Nederlandstalig is heeft het toch een universeel gevoel van blijheid en saamhorigheid

3 likes

Ik vond het zo leuk :pleading_face: ben echt al tien jaar fan van Joost en dit is echt zo’n kers op de alsmaar groter wordende taart. En aan het einde uiteraard weer lekker emotioneel. Zo goed

22 likes

Ik ben blijkbaar de enige maar ik had er wel meer van verwacht :sweat_smile: vooral het eerste deel van het nummer

7 likes

Ik ben ook niet echt enthousiast 🫢 maar dit gaat het vast leuk doen op het songfestival. Geen winnaar denk ik, maar vast de finale wel.

2 likes

Ben vooral enthousiast over zo’n politiek nummer in de beste zgn. niet-politieke Eurovisietraditie.

1 like

Afschuwelijk.

Vond alleen het deel na 2:20 waarop Joost niet meer zingt wel leuk, de beats.

Hoop niet dat ie eindigt met dat Nederlandse gepraat, is niet de bedoeling toch? Want daarvoor is het party en dan ineens weer lamé.

4 likes

Wat een geweldig nummer! Lekker catchy

1 like