alles valt of staat bij de live act en dat kan hij wel denk ik
Het helpt niet mee dat ik geen fan ben van Joost, maar ik vind het echt vreselijk
LOVE IT!! Kan nu al helemaal niet meer wachten
Het nummer tikt op youtube de 1 miljoen views al aan!
Ja mega veel in een paar uur als je het vergelijkt met de andere nummers op het eurovision kanaal.
Ik zag het net ook! Zal vallen of staan met de act en hoe de commentators het zullen inleiden denk ik. Ben benieuwd hoe dit het de komende dagen zal doen bij de bookmakers. Met zoveel views/kijkers moet hij wel klimmen vanaf die nu 22e plek.
Ik zit nu een tijdje te scrollen in de reacties op YouTube maar ik ben nog geen enkele negatieve reacties tegengekomen
Ik vind ‘m FANTASTISCH echt leeuwarden 2025
Ik kan niet slapen want er draait alleen maar “Euro-pa-pa-pa-pa-pa-pa, Euro-pa-pa-pa heey!” door mn hoofd
Love it, en had van te voren niet echt verwachtingen (want niet echt mijn muziek) Zo positief verrast! Dit jaar wél met een Nederlandse vlag naar het Songfestival
Op tiktok en reddit wel. Of nja niet erg negatief, maar meer dat het zo gehyped is en mensen een beetje underwhelmed zijn en meer hadden verwacht.
hij zit ook echt in hetzelfde vaarwater als windows95man, dat is wel echt jammer!
Als het goed is gaan ze hakken op stage bij Eurovision Ken een gast die in eerste instantie gevraagd is daarvoor, geen idee of het doorgaat.
Ja dat zou ik ook eigenlijk wel verwachten, kan toch niet anders. Ik vind het iig echt een banger.
Konstrakta doet morgen weer mee in de Servische finale met de opvolger van In Corpore Sano…
Vind het wel weer heel slim van haar. Iedereen vroeg zich af waarmee ze zou komen maar niemand had verwacht dat het écht In Corpore Sano 2.0 zou worden. Ik las dat dit te maken heeft met de onderliggende betekenis van het lied: bedrijven en politici beloven ons steeds iets nieuws en beters maar eigenlijk geven ze ons hetzelfde in een nieuw jasje.
Argh nu neem ik deze oorwurm mee naar bed
Ik heb nu een medley van die lasagne baby met windows95man en joost in mijn hoofd.
Ik krijg europapa echt niet meer uit mijn hoofd omg. Echt vanaf het moment dat ik wakker ben heb ik continu europapapapapapaaa door mijn hoofd gaan.
haha same. en mijn dochter van 4 ook, europapaaa