Vind m zo leuk, die outro is echt mooi. Hopelijk dat ook live.
Waarschijnlijk wel, hij wilde bewust al zijn creatieve kaarten op tafel leggen tijdens een nummer. Maar tijdens een interview van 538 vroegen ze hem ook naar hoe die dat ging oplossen omdat het nummer de lengte van max 3 overschrijdt. maar hij zegt alleen maar āwacht maarā en dat hij zijn laatste troef gaat inzetten tijdens het optreden dus ben zo benieuwd!
We klimmen wel steeds beetje meer naar boven inmiddels al op plek 15, gister nog op 22
Hahahaha ja echt precies dit
De coupletten doen me denken aan Call me Maybe, van Carly Rae Jepsen, vooral door de combinatie van beat+de strijkers.
ik was net op een feestje bij een poppodium en toen werd europapa gedraaid. hele zaal los, was zo leuk !
Ik vind het liedje van Hera juist leuk (op een campy manier), maar ik vind wel dat het in het IJslands moet!
Konstrakta heeft helaas de Servische finale niet gewonnen. Ik ben geen fan van terugkerende artiesten maar zij mag van mij altijd terugkeren!
Denken jullie dat de kans dat we winnen groot is? Ik zie wel enorm veel positieve reacties en aandacht voor het liedje, maar of dat dan een goed resultaat zal geven durf ik niet te zeggen Persoonlijk hou ik totaal niet van hardcore maar dit liedje blijft continu in mijn hoofd
Ja ik denk het wel. Denk wel dat we het meer van televoting moeten hebben, maar bij Duncan leek het na de jurypunten ook dramatisch te eindigen. Die heeft ook dankzij televoting gewonnen
Niet zo dramatisch toch? 3e bij de jurypunten en 2e bij de televotes (Keino de winnaar bij de televotes?) maar bij elkaar toch de winnaar volgens mij
En die stond de weken ervoor ook duidelijk op 1 bij de bookmakers als winnaar. Meestal snap ik die keuze wel, maar waarom Croatië op 1 staat⦠geen idee. Oekraïne op 2 vanwege de oorlog?
Las dit nog gisteravond. Ben heel benieuwd wat dit straks allemaal gaat doen.
Ik had eigenlijk gehoopt dat ze gewoon geband zouden worden omdat ze de teksten niet wilden aanpassen. Ik zit namelijk wel in dubio of ik een Eurovisie wil kijken waaraan Israƫl mee doet. Was wel makkelijk geweest als ze zichzelf gewoon zouden diskwalificeren.
Kan altijd nog de tv tussendoor uitzetten, maar ja.
Ik zit al dagenlang met dat liedje van KroatiĆ« in mijn hoofd. Ik vind het heel catchy. En ik vind het ook hilarisch hoe hij op een bepaald moment zo droog zingt āMeow, cat. Please meow back.ā
Europapa is inmiddels wel naar plek 10 gestegen bij de bookmakers, dat was eerder nog plek 22 geloof ik
Ze zetten Israel op 7?! Echt horror
Ja ik zit hier ook mee in mn knoop. Ik had ergens wel meer druk van de andere deelnemende landen verwacht ofzo (om ze uit te sluiten, niet alleen de lyrics veranderen)
Oh jeetje ja, dat had ik nog niet eens gezien⦠Wel opmerkelijk dat Rusland wel meteen uitgesloten werd van deelname en dat de EBU nu bij Israël zo stil is
Israƫl had toch ook gezegd dat ze de lyrics niet zouden gaan veranderen? Dus ik dacht eigenlijk top, dan zijn we daar binnenkort mooi van af. Maar niet dus
Inmiddels 7