Haha ja zit ook te kijken. Leuk om al die oude weer te zien (behalve de echt oude
)
@Calypso jij wilde gisteren liever de originals van Logan horen toch? Nu ff zappen naar NPO3
Ah mooie cover van Gjonâs Tears!
Haha ja zit ook te kijken. Leuk om al die oude weer te zien (behalve de echt oude
)
@Calypso jij wilde gisteren liever de originals van Logan horen toch? Nu ff zappen naar NPO3
Ah mooie cover van Gjonâs Tears!
Serieuze vraag, kan Palestina zich niet ook aanmelden als deelnemer (voor the sake of protest vooral ofc). Dat lijkt me wel echt een dikke
ook naar de organisatie. Palestina wordt wereldwijd sowieso wel door verschillende landen erkend maar ook door verschillende EU landen, maar ik weet niet wat voor Eurovisie precies de eisen zijn.
Ja wat een banger is Hold Me Now ook
Hier een gelekt filmpje van twee minuten van Joost zân dress rehearsal (voor publiek)
https://x.com/Escxfav2/status/1788308435731193967
Zoveel pre-recorded backing vocals! Hij zingt amper live
Hij zingt alles live? Natuurlijk zijn er backing vocals bij een nummer zoals deze, dat is anders niet te doen.
Ik vind de teleurstelling van iedereen hier wel wat overdreven. Het is precies zoals ook zijn videoclip? Je kunt met dit nummer ook niet echt iets anders.
Je hoort erg veel backing vocals, ook van zijn eigen stem, dat gaat wel wat ver. Er blijft op deze manier weinig live âzangâ over vergeleken bij andere inzendingen. Ik zie daar al wat commentaren over op sociale media dus het zal de kijkers ook niet ontgaan dat hij het makkelijk neemt.
Compilatie van de SF2 optredens van 8 mei (dress rehearsal met publiek, de opnames dienen als back-up voor de avond zelf)
Ik denk dat ze veel meer met de staging hadden kunnen doen, zeker na hun eigen gecreëerde hype waren de verwachtingen hoog.
Maar dan vraag ik me echt af wat er dan fysiek niet mogelijk is? Moet dan toch iets zijn wat we nog niet hebben gezien lijkt mij want zag er tot nu toe niet speciaal uit
Maar Govert Meit is ook wel een bijzondere gast, wat hij zegt zou ik ook wel een beetje met een korreltje zout nemen.
En dat Joost vocaal niet super is wisten we ook allemaal denk ik wel? Ik hoop dat er nog wat op t podium gebeurt wat iets speculairder is dan wat we tot nu toe gezien hebben en verder denk ik dat we het vooral van het catchy âeuropapaâ en het stukje happy hardcore moeten hebben. Dat wordt ook elders in Europa wel gewaardeerd.
Misschien maken ze ook nog een Palestina statement, zou me ook niet verbazen dat daar visueel nog iets gebeurt.
Ja dat denk ik ook hoor. Ik verwacht ook niets meer en denk dat het gezicht van Joost als visual het enige bijzondere is eigenlijk ![]()
AI of maanlanding wordt het zeker niet.
Vind het fijn voor Joost dat hij dit lekker met zijn vrienden doet, maar denk dat Govert Meit ook te weinig ervaring heeft met staging. Er had echt wel meer ingezeten, bijvoorbeeld door Joost niet het hele optreden op 1 plek te laten staan (net als de rest trouwens, volgens mij legt niemand, inclusief de vogel, meer dan 3 meter af tijdens het optreden).
Had Kaarija gevraagd in te springen bij het hardcode stuk, had iets gedaan met hoogteverschil op het podium. Cha Cha Cha heeft vorig jaar ook veel gehad aan het dansje, het begin met die box. Dit is gewoon na de eerste 20 seconden niet zo interessant meer om naar te kijken?
Ierland bijvoorbeeld vind ik qua liedje an sich echt niet mijn smaak, maar omdat de staging gewoon zo boeiend is gemaakt zit het al de hele week in mijn hoofd.
Doet Joost ook helemaal zelf he; continu stories met Kaarija, een nieuw nummer over Eurovisie waarin hij zelf zegt de sequel van Kaarija te zijn: dat creeert wel de hype dat je iets samen gaat doen.
100% waar dat ik dat er zelf van maak.
Gewoon een beetje teleurgesteld, maar zat net te denken dat ik me ook geen goede staging kan herinneren van Nederland vorige jaren.
Weet iemand of je bij een politiek statement in de finale als land een geld boete zou krijgen? Of is het puur een tik op de vingers?
Weten jullie nog Duncan en het drama van de lichtgevende bal? Is ook goed gekomen. ![]()
Ilse de Lange en Waylon was wel erg goed gedaan
Ik vond Duncan ook mooi, herinner me een shot van achter hem en dan leek het publiek een soort berglandschap en daar achter zag je dan âsterrenâ en lichtstralen, vond ik zo vet. đ„č
Edit:
Denken jullie trouwens dat er tijdens het optreden van Israel iets gaat gebeuren? Ik kan me bijna niet voorstellen dat er nĂets gaat gebeuren.
Je zou hopen dat het publiek zich gewoon massaal omdraait; subtiel, maar wel duidelijk.
Israel staat trouwens in de top 10 van de bookmakers, dus kennelijk vinden niet genoeg mensen het belangrijk.
Het is Govert die dat zegt, dat is toch niet serieus te nemen. Ben het eens met @Lula eens haha