Songfestival #5

Uit protest eet ik morgen geen pizza :rage:

6 likes

Per ongeluk? Sorry maar dit kan onmogelijk per ongeluk zijn gegaan toch? :joy: Iemand wilde eerder opzettelijk inzage geven in de verdeling van stemmen lijkt me. Stemt me wel somber dat Israhel mogelijk gaat winnen door sympathy votes

2 likes

Fuck deze wereld

2 likes

Wow maar dit oogt toch niet organisch? Zo veel naar een land en dan zo’n groot gat met de volgende. Dit ruikt naar fraude/bots/whatever.

11 likes

Ronduit schandalig zo veel stemmen :face_vomiting:
Stel, gigantisch worst case scenario, dat Israël de finale wint, hoe zou het dan volgend jaar verlopen? Beetje zoals bij de winst van Oekraïne, dat het festival niet doorgaat in het land van de winnaar maar in dat van het land dat dit jaar tweede werd? Of wel in Israël maar dan heel veel afzeggingen?

1 like

Als dat gebeurt hoop ik dat het songfestival wordt opgedoekt vanwege boycots door alle landen.

7 likes

De reacties op Facebook onder een post van de NRC maken mij niet gelukkig. Van al die Anitas mag Israel wel winnen.

2 likes

Wel nummer 2 volgens Italiƫ, de rest had nog minder.

3 likes

letland HOE

ga echt goed op deze plottwist hahaha

wel gezellig alle baltics weer een keer bij elkaar

7 likes

Ik ben het met je eens. Het is ook provocerend omdat het er in andere topics van de week ook uitgebreid over gegaan is en er toen ook al veel commentaar kwam op het ā€˜kanker’ gebruik. Ze is gewoon de grenzen aan het opzoeken en blijkbaar wordt dit ook ruimschoots (door mods) toegelaten

Jammer ook, want dit is juist een super gezellig topic!!

11 likes

Klopt ik als Loungelid mag alles, jullie gepeupel niet.

1 like

wow hij moet echt meditaties gaan inspreken

5 likes

Blijf dan lekker in ā€˜de lounge’ mensen lastig vallen ipv ons

8 likes

Wow heerlijke stem

Re kk: het is toch ook de bedoeling dat het ongemakkelijk voelt, net als je bij dat woord kan voelen, als je Dat Land in beeld ziet. Het is bizar, dat ondertussen Rafah gebombardeerd wordt, er tienduizenden Palestijnse mensen dood zijn, er miljoenen mensen vastzitten en we ondertussen naar een liefelijk liedje van de aanstichter luisteren. En dat mensen dan vervolgens gaan klagen dat het toch wat ongezellig is in dit topic. :full_moon_with_face:

24 likes

Nederland gaat als 5e zaterdag:

6 likes

Guido wilde vanavond bij shownieuws even de aandacht voor Israhell, want die arme meid kan er ook niks aan doen.
Nee, ze is misschien niet persoonlijk verantwoordelijk voor de oorlog maar Tweede song IsraĆ«l ook afgewezen, deelname songfestival steeds onwaarschijnlijker – Songfestivalweblog.nl :face_vomiting::face_vomiting:

4 likes

volgens mij kan je hier uit wel extrapoleren dat Israƫl en Nederland de twee grootste televote landen zijn en ze bewust NL dus voor Israƫl zetten om nog meer stemmen voor Israƫl te voorkomen

1 like

ja doodeng, EBU brengt even lekker hele toekomst van Eurovision in gevaar

3 likes

9 likes

Ik las dat hij de stem van de Letse Olaf uit Frozen doet en moet steeds lachen als ik hem nu zie in zn latexpakkie :joy:

3 likes