Songfestival #5

Nee hoor ik zag dit 100% aankomen, zodra Israël de all clear kreeg was het volkomen duidelijk dat er een hele hoop bullshit zou gaan gebeuren. Ze hadden dit kunnen weten en nu moet de EBU op de blaren zitten.

5 likes

Respect moet je verdienen Frieda

1 like

Omg, wtf zou dit kunnen inhouden?

Wie is hij?

2 likes

Ik las het ook net wtf.

1 like

Verslaggever van RTL, aanwezig daar ook

2 likes

Staat inmiddels ook op nu.nl en AD

Ja zie het nu ook! Klinkt niet goed

1 like

Twitter staat ook al helemaal vol met dat hij een antisemiet is natuurlijk :roll_eyes: Echt gadverdamme.

3 likes

Of is ie gewoon lekker direct geweest :sweat_smile: hopelijk loopt het met een sisser af

1 like

Huh hoezo? Vanwege dat moment met die Israëlische chick, dat hij vroeg waarom niet? Hij heeft verder niks bijzonders gezegd toch?

2 likes

Ja, heb al superveel gelezen op twitter en reddit dat mensen dat enorm respectloos van hem vonden ook.

2 likes

Ik zag een filmpje dat zijn keyboard al klaar werd gezet en toen toch het podium afgehaald werd. Lijkt mij daarom dat het recent gebeurd is en niet om gisteravond gaat. Anders hadden ze dat denk ik al eerder besloten en zijn keyboard niet neergezet.

4 likes

Hij schijnt ook geweigerd te hebben om met de Israëlische delegatie op de foto te gaan. Maar dat was volgensmij niet gisteren.

En mensen doen net alsof hij alleen tijdens Israel net die vlag op z’n hoofd zat terwijl dat dus niet het geval was.

Maar denk eigenlijk niet dat dit te maken heeft met Israël.

4 likes

En als dat wel zo was, zou ik het belachelijk vinden dat dat onderzocht moet worden.
Edit: ik doelde op die vlag op z’n hoofd maar geldt eigenlijk ook voor die foto

1 like

Ja sowieso. Er zijn ook veel meer landen die kleine steken onder water hebben gegeven ook. Dus zou heel bizar zijn dat ze dan alleen Joost gaan onderzoeken.

3 likes

Misschien was hij pissed dat hij zo’n slechte edit kreeg tijdens de stem-filmpjes.

Nee geen idee, maar daar zou ik wel echt pissed over zijn.

Oh echt? Dan heb ik niks gezegd

Van wat ik begreep mogen ze die zelf kiezen, dus dat lijkt mij niet aan de orde.

Sorry is al gezegd lees ik nu.

1 like

Ja en toen hebben ze hem stiekem toch gefilmd en beetje belachelijk gemaakt :roll_eyes:

https://twitter.com/IsrBreaksRules/status/1788297924167999668

4 likes