Maken ze free palestine belachelijk?
Ook: hoe zijn deze mensen zo onsymphatiek? Dat is bijna knap.
Maken ze free palestine belachelijk?
Ook: hoe zijn deze mensen zo onsymphatiek? Dat is bijna knap.
Heb je daar een link van? Bi-zar toch, hoe kan dit?
Nee ik had al eerder besloten om dat niet te doen terwijl ik normaal wel stem
Hoe kut ik het ook zou vinden als dat land wint wil ik de EBU geen geld geven
Wie?
big 6 persconferentie is ook gecanceld
Lord Voldemort, You-know-who, He-who-must-not-be-named
Ja ik mag geen K
meer zeggen
![]()
Ik hoop dat onze mods morgen een prostestactie inzetten en de naam van Dat Land veranderd in iets anders elke keer als iemand het typt.
Ik heb de tekst bij de originele tweet door gtranslate gegooid en krijg dit schijnheilige stukje:
āEen bijzonder incident op het Songfestival: de vertegenwoordiger van Nederland, die tussen Aden Golan en de vertegenwoordiger van Luxemburg, de IsraĆ«liĆ«r Tali Goulargant, werd geplaatst, kwam niet opdagen op de repetitie. De European Broadcasting Union maakte bekend: āWe onderzoeken een incident waarbij hij betrokken was, hij zal tot nader order niet gerepeteerd worden.ā @DovGilHar probeerde te begrijpen waarom hij niet kwam opdagen, maar werd weggeduwd door zijn bewakersā
Wisten jullie dat de inzending van Luxemburg Israƫlisch is? Zij hoeft natuurlijk geen zionist te zijn, maar wel lekker provocerend van Israƫl om te benoemen dat Joost tussen 2 Israƫliers is geplaatst
Cancel dat hele klote festival maar.
Het is volledig verpest.
Je zou nu toch vlieg op de muur willen zijn bij de ebu
Wtf zijn ze aan het bespreken/onderzoeken/doen nu
Wow tering, hoeveel meer redenen heb je als EBU nog nodig om die pokkebende eruit te gooien??
Joost mag het weten
Dat deze niet eerder gemaakt is hier ![]()
Holy shit dit is echt schandalig⦠Wordt echt vies hard met twee maten gemeten. De zogenaamde āwesterse normen en waardenā komen afgelopen week wel heel expliciet niet goed uit de verf met het hele ESC en politiegeweld bij studentenprotesten ![]()
United by music mijn reet. Als Joost hierom gediskwalificeerd wordt dan kunnen ze dat hele festival maar steken waar de zon niet schijnt.
Ligt het aan mij of duurt het nu best lang. Nergens meer een update
Pff ik ben echt nerveus
Ik hou het gewoon echt niet meer. Ben zo benieuwd wat er nou aan de hand is.