Jezus kan deze editie nog absurder
Het lijkt me ook wel heel raar als het om dat van de persco gaat. Dat is bijna 16 uur geleden?! Dan hadden ze dat toch al lang kunnen onderzoeken en hem überhaupt niet naar de rehearsal laten komen.
Ik schrik ook echt van alle reacties op twitter. Iedereen is boos dat hij gisteren wat zei tijdens die persco en suuuper veel mensen zeggen te gaan stemmen op Israƫl wtf
Wat zei hij dan?
Inmiddels is het toch wel bekend dat twitter/X vol hatende en met name extreemrechtste mensen zit?
Vind het echt jammer dat we het nu weer moeten hebben over ātactisch stemmenā ipv dat iedereen gewoon lekker kan stemmen op hun favoriet. Vorig jaar was dat ookal zo waardoor het meer een tweestrijd werd tussen Finland en Zweden ipv 26 landen.
Ik vrees wel voor het ergste hoor, als dat land wint dan is het voor mij ook echt klaar.
ik denk dat dat het (in ieder geval) tijdelijke) einde van eurovision in zān geheel wordt
Nouja buiten dat moeten we denk ik niet hoe onderschatten hoe pro-IsraĆ«l de gemiddelde Nederlander isā¦
Wat apart allemaal. Hij was eerder vandaag juist weer wel bij de vlaggenparade. Lees nu ook wissende dingen dat hij een statement wilde maken en dat natuurlijk niet mag.
Hoop echt dat er snel naar buiten komt wat er precies aan de hand is.
Denk dat we dit wel snel horen. Niemand in die crew van hem gaat mee in de zwijgpolitiek van de EBU en Avrotros. Tenzij dit nu met een sisser afloopt.
Er werd hier ook gezegd dat zij door haar aanwezigheid de andere artiesten in gevaar brengt en ze vroegen inderdaad wat ze daar van vond. Er werd toen gelijk tegen haar gezegd dat ze daar niet op hoefde te antwoorden als ze niet wil. Daarop zei Joost alleen maar: why not. En nu wordt er overal tering veel drama gemaakt om wat hij zei.
Van mij mag hij alsnog Eurovisie boycotten, wat een gezeik weer. Wat een kutjaar. Dan is er toch nog een statement van NL ![]()
Ik snap echt niet waarom niet veel meer artiesten hier kritisch op zijn. Dit is de meest idioot beveiligde editie ooit. Sluipschutters op het dak? In fucking Zweden? Ik snap echt niet dat de autoriteiten daarmee akkoord zijn gegaan? Belachelijke politie-inzet om een liedjes-evenement. En dat alles omdat de organisatie kosten wat kost een land dat een serieuze bedreiging voor de openbare veiligheid vormt mee wil laten doen. En dan hebben we het nog niet eens gehad over de morele verwerpelijkheid.
Ik lees net op X dat Joost ook al zijn eurovisie stories op insta heeft verwijderd.
Zou het ook niet een flinke inschattingsfout zijn geweest? Want met Rusland was ook al jaren gedoe en protest maar dat is, voor zover ik mij herinner, nooit zo groot geworden als dit jaar nu met Israƫl. Misschien hadden ze dat ook nu niet verwacht wel wat gedoe maar niet zo. meer van er is altijd wel iets wat politiek gevoelig ligt dus zal wel loslopen.
Niet om het goed te praten hoor.
Die organisatie is zijn maatschappelijke voelsprieten al jaren kwijt. Net zoiets als krampachtig sport gescheiden willen houden van politiek. Zoān bullshit.
Hmm kan ook zijn dat zijn stories gewoon verlopen zijn toch?
Nee hij had echt een uur voor de show nog iets geplaatst. Dus geen 24 uur oud.
Iedereen gaat daar nu natuurlijk op reageren⦠hele Insta loopt dan vol.
Snap wel dat hij dat niet wil.
Tering =ā) Hoop echt dat hij niet echt gediskwalificeerd wordt.