Songfestival #5

Oh huh bij mij gaf ie net een live melding op insta?? Maar meteen beëindigd

1 like

Hij weet wel de spanning op te bouwen haha

2 likes

Misschien krijgen we nu Euro fuck fuck-a…

Heel benieuwd wat er aan de hand is wel. Hopelijk heisa om niks. Ik vind het nu al mega zielig voor Joost. Maar goed, we weten nog niet wat zich daar heeft afgespeeld natuurlijk.

4 likes

Fuck

1 like

Serieus, als dit echt is door de meest normale vraag tijdens de perscon…

1 like

Ja kan toch bijna niet… een andere deelnemer deed alsof ze in slaap viel toen er vragen aan Israël werden gesteld. En dan hadden ze wel eerder een onderzoek ingesteld toch ipv pas op het moment dat alles al klaarstond op het podium. Hoop echt dat er snel duidelijkheid komt

4 likes

Het houdt me goed bezig in ieder geval :sob::joy::chicken:

11 likes

Dit. En dan kunnen ze ze ook nog even zeggen foei mag niet. Niet meer mee laten doen hierdoor is triest

2 likes

Maybe dit is de surprise :sweat_smile:

4 likes

Ja nou echt. Ik wil het gewoon niet geloven dat het daarmee te maken heeft maar we hebben het over een crybaby van een land die van alles voor elkaar krijgt op de een of andere manier dus vertrouw het niet :frowning:

3 likes

:broken_heart::broken_heart::broken_heart::broken_heart::broken_heart::broken_heart: enige waar ik nu op kan hopen is dat EBU zichzelf volledig diskwalificeert en joost record aantal punten gaat pakken :crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers:hoop dat goed komt

6 likes

Achter de schermen gaat het gerucht dat hij een statement wilde maken op het podium. Klinkt niet geheel ongeloofwaardig

11 likes

Lees nu dat hij nog wel in de samenvatting van alle acts zit, maar ook dat als hij vanavond niet mag optreden een groot probleem heeft, want geen optreden is geen jurypunten

Hij had gisteravond toch ook een paar zinnen die niet bij het lied horen. Misschien daarover?

1 like

Ja hij zegt ook steeds dat we nog niet alles hebben gezien toch? Wie weet wilde hij nog iets wijzigen aan zijn show en kwam daar gedoe over

(Dit is uiteraard pure speculatie)

Edit: ook tijdens de halve finale zag je dat een bepaald beeld nog ‘loading’ was

6 likes

Als dat zo is, is hij baas.

5 likes

Hij zei idd steeds trust the process

2 likes

Zou hij zich niet zelf hebben terug getrokken?

4 likes

Mag je als act niks zeggen tijdens je optreden? De zin “I can’t hear you” (zoiets) komt inderdaad al niet voor in zijn liedje, een salty land zou daar een melding over kunnen doen

1 like

F5 draait hier iig al overuren op alle nieuwssites en twitter. Ben heel erg benieuwd waar dit over gaat, zoveel speculaties.

Ben ook benieuwd hoe andere landen gaan reageren mocht dit iets te maken hebben met een statement of dat van de persco.

12 likes