Zoiets was toch met Douwe Bob toen, iets met een knipoog ofzo
Ja lijkt me niet dat hij daarom onder de loep ligt. Vast iets backstage. We kennen hem natuurlijk niet persoonlijk dus we weten niet hoe hij reageert op dingen
Damn nu ben ik echt invested!
Ik hoop dat dit met een sisser afloopt en dat hij gewoon mag optreden vanavond en morgen.
En dat hij morgenavond aan het eind van zijn optreden een pro Palestina statement doet. Zou mooi passen in het eindstukje over de wereld zonder grenzen
Oww wat spannend en gek nou weer! Ik draai Europapa nog maar eens een keertje extra
Waarom zou de EBU dan een statement doen dat zij een incident onderzoeken?
Incident staat wel als āincidentā in nieuwsartikelen
Maar hij was zonet nog in fullglam bij de vlaggenā¦dinges. Ceremonie? Weet ik veel.
Dat zegt toch ook wel iets hopelijk?
Je mag wel dingen toevoegen maar die moet je dan consequent blijven gebruiken - ik weet nog dat Douwe Bob iets aan het einde wou toevoegen maar dat mocht niet meer. Maar volgens mij heeft Joost de act hetzelfde gehouden tijdens alle repetitiez
Joost heeft opmerkingen ook uitgeschakeld onder zn insta postsā¦
Edit: op beperkt dus
Ik zie nog wel de opmerkingenoptie
Ja maar beperkt dus je kunt niet reageren
Gezellig he Eurovisie
Music Unites!!! ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Denk sws dat ie gedikwalificeerd is ofzoā¦
Kan het nog kutter dit jaar.
is dit het einde van eurovision zoals we het kennen
- ja
- nee
0 stemmers
Ik las net een tweet dat hij iemand van de Israel delegatie heeft geslagen nadat die een negatieve opmerking over zijn vader had gemaakt. Maar die tweet is weer gedelete.
mjah denk dat Israƫl dat eigenlijk meteen luidkeels de wereld had ingeslingerd?
Dit gerucht schijnt ook uit de Israƫlische delegatie te komen.
Maar ja als als als en schijnt schijnt schijntā¦
Hopelijk gebeurt er een wonder en kan ie gewoon knallen morgen.
Is ook weer waar. De tweet is verwijderd dus misschien ook niet waar.
Maar het ligt wel in lijn met hem filmen, terwijl hij vraagt dat niet te doen. En ik denk dat Joost niet een type, eerst denken dan doen is. Dus uitgedaagd op zoiets, vlak voor een belangrijk optreden⦠Maar goed, ik hoop dat het niet waar is, want dan is het makkelijk voor de EBU om hem te diskwalificeren.
Ja dit en dat strookt ook weer niet met het gerucht dat het om een incident met iemand van de techniek gaat