Dat was toch Kaarija? In ieder geval word ik helemaal nerveus van die speculatie op basis van Twitter hier
Avrotros bevestigt nu het onderzoek en zeggen dat ze tot de uitkomst daarvan niks kwijt willen
ja jezus alsof EBU ooit een fatsoenlijk onderzoek kan/gaat/wil doen
Hebben ze ook bij Joost gedaan. Is volgens mij hierboven gedeeld.
Er staat als tekst bij die video iets van āwe vroegen om een filmpje maar Joost wilde niet. Dus respecteren we dat en maken we een filmpje van onze danserā (en dan zoomen ze vervolgens in op Joost die achter de danser staat).
Bij Kaarija was het volgens mij iets anders, hij was überhaupt ongevraagd gefilmd en wilde dat offline hebben, maar dat verzoek werd niet gehonoreerd (daarover heeft Kaarija een statement gedeeld op zijn Insta)
Is dit ooit eerder zo gebeurd?
Zou dat echt oneerlijk vinden als hij morgen wel mag optreden en vanavond niet en daardoor jurypunten mist. Dan kunnen ze toch punten geven obv zijn optreden tijdens de halve finale? Hij mag er toch niks aan veranderen
nee sowieso niet, die hebben dan ook niet gerepeteerd
Hoe laat is die juryshow? Mag toch hopen dat EBU voor die tijd met een besluit komtā¦
Deze Israƫlische journalist probeert achter de schermen iets aan Appie te vragen. Gaat er niet echt gezellig aan toe:
https://x.com/kann_news/status/1788919813231747472?s=46&t=OsBJl-j5NxUK26xaKveJ6g
jeetje voelt beetje alsof mān huis aan het afbranden is en ik er naar sta te kijken op een afstandje
Wanneer is de generale repetitie dan, ik bedoel hoelaat? Hoe zeker gaan we zijn dat ze op tijd het āonderzoekā afronden zodat hij alsnog kan meedoen (ofniet) en niet dat er dan gezegd wordt; ā ah je hebt het gemist = geen punten dus je doet niet meer mee?ā
Ronduit debiel dat de israelische delegatie zelf niet kan bedenken dat andere landen/deelnemers ze uitkotsen en dan de boel ook nog lekker op gaan naaien door te janken dat anderen niet met ze op de foto willen en da stiekem gaan lopen filmen
En zou het van de ebu exteem naaiend vinden als ze straks zeggen opsieeee onderzoekje liep uit, jammer de bammer, geen juryshow en geen punten. Zet er effe wat vaart achter man
Toch bizar dat 1 land van de 40+ zo absoluut beschermd wordt en iedereen anders NIKS mag zeggen erover.
āIk geloof dat alle landen vrij moeten zijnā is het meest vergaande statement dat tijdens heel Eurovisie is gemaakt. Dit is toch insane. Dit is Europa waar iedereen gedwongen vrijheid van meningsuiting moet inleveren terwijl Dat Land wĆ©l allerlei ophitsende statements mag maken over Ierland en Nederland en mensen ongevraagd mag filmen en lastigvallen.
Hoe de fuck kan dit? Is echt heel Europa aan het cucken?!
Wtf
Als er serieus onderzoek gedaan wordt en hij nog niet definitief gediskwalificeerd is, neem ik aan dat ze zelf ook wel begrijpen dat de keuze gemaakt moet worden voor de juryshow begint.
Maar ja, we dachten dat ze wel meer dingen zouden begrijpenā¦
Zijn de videoās van IsraĆ«l waarin ze Joost filmen offline gehaald of kijk ik bij de verkeerde?
Volgensmij wel. De video met Kaarija is ook van tiktok afgehaald.