Meanwhile
Het is mij onduidelijk of dit daadwerkelijk van de medewerkers van de NPO komt, online kan ik er verder niks over vinden
Ohhhh wat hoop ik dat hij nog mee mag doen!!!
veel te spannend dit
Ik denk dat ik mn geluk dit jaar heb gevonden in alle drama
Edit: sorry jongens ik kan geen latijn lettertje te veel
Was mij wel opgevallen dat ie zo deed met zn handen en dacht nog zou dat iets zijn wat niet mag, maar dacht ook dit zal toch niet zo heftig zijn dat er een heel onderzoek moet komen
Ik kijk echt nooit meer songfestival als dit waar is en Joost is een held dan. Het wordt gesponsord door Morrocanoil Israelisch bedrijf. Er vindt censuur plaats. Rusland mag niet meedoen en Israel wel, wat een shitshow.
Als dit zo is en hij wordt gediskwalificeerd, ben ik blij dat hij niet meer aan deze onzin mee hoeft te doen. Ik hoop dat er meer landen uit zichzelf niet meer meedoen dan.
ik ken dit gebaar niet en kan het ook nergens vinden als een pro Palestijns gebaar?
Ja dit is dat zo een smet op het songfestival. Hoop dat anderen zich ook terugtrekken of een statement maken.
Nee ik ook niet haha, maar dacht ga lekker even mee in de geruchtenstroom
O fuck offffffff
Ik ken het alleen van allemaal van die Illuminati verhalen .
Als de artiestenbegeleiders t zouden weten had het al wel op straat gelegen
Ik ook niet. Het kan toch ook gewoon een gebaar zijn van de drie-eenheid die hij vormt met zijn ouders?
MAAR er zit ook een driehoek in de palestijnse vlag en ik hou van deze drama dus laat de geruchten maar komen
Ik denk het wel, Sahil werkt ook voor de NPO toch? Zoals in het bericht wordt vermeld deed de VRT eerder al hetzelfde, en tussen de VRT en NPO bestaat wel een goede verstandshouding/contact dus het zou me niet verbazen.
Als dit echt is omdat hij iemand geslagen heeft dan heb ik echt de hele middag voor niets vol stress zitten refreshen. En dan is het geheel terecht. Snap alleen niet dat ze er dan zoân âspectakelâ van maken want je kan van mijlen ver zien aankomen dat er een hoop roddels zouden ontstaan.
Hij zou agressief zijn geweest naar een vrouwelijke medewerker. This is just getting worse and worse
edit om op mezelf te reageren: als dit het enige was zou er toch niet zoân gigantisch ding aan de hand zijn? Dan zou het zijn: Joost sloeg iemand, oprotten en klaar. Maar dat nu zo geheimzinnig wordt gedaan en ook alle persconferenties worden gecanceld geeft me echt het idee dat er meer speelt.
Mijn god zouden ze daar een onderzoek voor starten ja en dat zo groots opblazen??
Nou opzich vrij heftig toch. Lijkt mij dat ze wel moeten onderzoeken wat er gebeurd is en waarom.