Songfestival #5

Maar wat is dan het vage verhaal van Italië van net.
afbeelding

(Komt van de live-blog van trouw.)

3 likes

Het schijnt dat ze daar ook al door de productie is weggehaald omdat ze dit deed

1 like

Bovendien is de bron volgens Aftonbladet de Israeli media. En eerlijk gezegd, gezien de hoeveelheid trollen die ik vandaag op Twitter heb gezien, inclusief de officiële omroep KAN, kan ik die niet serieus nemen.

Als het simpel was, was er een snelle reactie geweest van de EBU. Maar we weten eigenlijk nog steeds niets.

5 likes

https://x.com/EurovisionNewZ/status/1788967019108348085

2 likes

Howcanimakethisaboutme

6 likes

Nou dit waren joost zn 10 mins of fame

5 likes

Hij heeft er in ieder geval wel echt tering veel volgers bijgekregen

2 likes

Die tekst uit de live-blog suggereert alsof het hier allemaal wat mee te maken had. Want ‘plotseling het perscentrum in lopen’, maar dat filmpje ziet er echt niet zo uit.

4 likes

Misschien is het een afleidingsmanoeuvre.

2 likes

Alle persconferenties zijn afgelast wtf.

6 likes

Komen ze dadelijk met de mededeling dat het Eurovisie stopt, meine gute wat is er toch gaande

4 likes

Ja dat snap ik wel, anders heb je daar de tent volzitten met mensen en kun je een flink vragenvuur verwachten. Die gooien ze zo weer op t rooster als ze iets definitiefs kunnen melden.

3 likes

Klinkt alsof er toch wel meer aan de hand is dan alleen iets met Joost.

15 likes

Ja dit denk ik ook maar wat @Druppels zegt is ook wel logisch. Vooral als er niets te vertellen valt nog.
Wat een zooitje is dit zeg.

2 likes

Ja dit. Zoals al eerder gezegd, als Joost zich ‘gewoonweg’ heeft misdragen dan slaat deze hele poppenkast nergens op. Diskwalificeren, statement eruit en hoppa.

7 likes

Als dit allemaal on een geweldsincident te doen is snap ik echt niet wat Ebu allemaal aan het doen is. Ik bedoel dan is het terecht dat Joost gediskwalificeerd is, maar deze hele zwijgende toko is toch niet te doen.

5 likes

This was her moment to shine :tipping_hand_woman:t2:

5 likes

True. De deuren gaan ook al bijna open en ik kan mjj niet voorstellen dat ze dit pas bekend maken als er al mensen in de zaal zijn? Ik denk dat iedereen dan echt te keer gaat.

2 likes

Ik zit echt continue dit topic en alle nieuwsapps te refreshen omdat ik echt zo benieuwd ben wat er nou aan de hand is en wat dit voor gevolgen gaat hebben. Loopt het met een sisser af en mag Joost toch meedoen? En wat doet dit dan met het stemgedrag? Wordt ie eruit gezet en waarom dan? Heeft het met Israël te maken? Gaan andere landen boycotten oid? Gaat het hele songfestival niet meer door? Dit verhaal kan echt zoveel afslagen nemen en ik heb echt geen flauw idee welke.

11 likes

5 likes