Ik hoop zo dat dit een storm in een glas water is
Lijkt mij ook!
Hoe fucking toondoof ben je als Israƫlische delegatie dat je op deze manier je gedraagt?
Wat hebben ze gezegd over Ierland? Heb ik even gemist.
Zijn (Joost) volgers springen omhoog op Instagram
De jury show is pas om 21:00!
Ik geloof nog niks van alle geruchten die circuleren, er zijn allemaal verschillende verhalen zonder goeie bron en de mensen in het perscentrum zeggen dat ze nog op info wachten.
Dat spottende toontje van die Israƫlische journalist vind ik ontzettend naar klinken, maar het verbaast me niks
Die hele club is walgelijk en evil.
Als die opmerking in de trant van deze reactie op zijn Instagram post is geweest dan kan ik mij daar wel iets bij voorstellenā¦
āYou sing about your father teaching you that all people are equal, but you donāt respect Israeli people means you didnāt learn nothing. Shame on you!ā
Citeer je nu een daadwerkelijke reactie op zijn Instagram?
Nog los van het hele politieke verhaal vind ik alleen al dat kinderachtige gedrag van de israelische delegatie genoeg reden om ze voor altijd te diskwalificeren
Waaaaat? Waar staat dit?
Ja letterlijk overgetypt, staat onder deze post. Onder zijn nieuwste post staan ook reacties in die trant.
https://www.instagram.com/p/C6rf7M8rfhk/?igsh=MW92eW5jYjk1ZWpyYw==
Over dat Bambie Thug non binair is en dat dat een reden is om hen te vervloeken https://www.reddit.com/r/ireland/comments/1cnzia5/israeli_broadcaster_kan_call_irelands_eurovision/
Als ik het helemaal goed begrijp, de vertaling is een beetje vaag.
Bambie is sowieso mega outspoken over Palestina dus denk dat alles wat ze doen Israƫl mateloos irriteert. Go Bambie!
Israel is wel weer echt met vlag en wimpel geslaagd voor de cursus āhoe wordt ik zo unlikable mogelijkā
Als Joost gediskwalifieerd wordt of stopt lopen we tenminste geen risico meer achter tyfusland te eindigen op de tweede plaats en het volgend jaar samen te moeten organiseren. Wat een nachtmerrie zou dat zijn.
En bij diskwalificatie vanwege dat tyfusland mag ik toch wel hopen dat we niet meer meedoen met volgende edities. Als die er nog gaan komen
Maar jongens dit zijn allemaal toch wel heel voorbarige conclusies?
HIJ DOET HET NIET EN DAT MAAKT MIJ NERVEUS
Edit: oh nu wel hihi
Wat betekend dit?
Sorry ik had een enter ![]()
ja idk is er nog een manier dat dit goed kan komen?
Ga jij morgen stemmen?
- Ja ik wil voorkomen dat Dat Land wint
- Nee want dit is het bed dat de EBU voor zichzelf gespreid heeft, ik weiger hem financieel te steunen (door te stemmen) in deze belachelijke situatie die ze gecreƫerd hebben. Laat Dat Land dan maar winnen en het hele festival tot de grond laten afbranden.
0 stemmers