Ja ik dacht ook nog misschien heeft ie zich wel teruggetrokken om een statement te maken en zijn ze nu in paniek over hoe ze hiermee om moeten gaan?
Misschien eraf gerukt door israel ofzo of ben ik dan heel delulu?
En dan alle persco’s afblazen
lijkt me niet toch?
Hahahhahahahhahahahhshshhshshs jongens dit is inmiddels toch gewoon echt Amazing.
Normaal ben ik nooit zo entertained op de vrijdag voor de finale. Het wordt hoe dan ook een regelrechte shitshow ![]()
Dan zouden daar wel beeld van zijn toch denk ik?
Ohja die idioten filmen alles idd
Ik ben nog nooit zo invested in een songfestival geweest denk ik.
Waar is toch die vriend van een vriend van een oom van een vriend wanneer je die nodig hebt ![]()
Waar is iefje koldewijder als je dr nodig hebt
Shit is going downnnn
Heb net een flinke scheut likeur in m’n koffie gedaan.
Begin te voelen dat Joost die morgen niet mee doet de beste uitkomst ooit is. ![]()
Ja daar hrbben we ook niks aan
De Trouw heeft een liveblog. ![]()
Ik zie het ook nog wel eens gebeuren dat als hij echt gediskwalificeerd wordt dat hij zijn optreden live in Leeuwarden gaat doen bij de Europaparty in Leeuwarden (groot pleinfeest).
Hahaha ja ik heb net ook wijn ingeschonken en met de mensen met wie ik morgen kijk voorspellingen gedaan over hoe we hopen dat het escaleert morgenavond
40+ landen die live inbellen I can’t wait dit wordt ongekend gezeik ![]()
![]()
https://www.reddit.com/r/eurovision/s/PZwmuRC2jx deze post en dan sort by new komt voor mij het dichtstbij. Zelfde info als Twitter maar dan zonder die malloten
Tijdens het liedje van Israel dan graag