Songfestival #5

Dat deze niet eerder gemaakt is hier :joy:

8 likes

Holy shit dit is echt schandalig… Wordt echt vies hard met twee maten gemeten. De zogenaamde “westerse normen en waarden” komen afgelopen week wel heel expliciet niet goed uit de verf met het hele ESC en politiegeweld bij studentenprotesten :upside_down_face:

2 likes

United by music mijn reet. Als Joost hierom gediskwalificeerd wordt dan kunnen ze dat hele festival maar steken waar de zon niet schijnt.

6 likes

Ligt het aan mij of duurt het nu best lang. Nergens meer een update

9 likes

Pff ik ben echt nerveus

6 likes

Ik hou het gewoon echt niet meer. Ben zo benieuwd wat er nou aan de hand is.

5 likes

Ik heb überhaupt nooit gesnapt waarom ze mee (mogen) doen

3 likes

Ja haha en vooral met alle speculaasjes

4 likes

Weet @Pantalones niet iets? Die is daar toch nu?

3 likes

Israël be like: we are the first to raise the pride flag in Gaza, wauw wij zijn het enige open minded Midden-Oosterse land
Also Israël: dit

Wauw

En Ierland is natuurlijk sowieso vrij sterk pro Palestina dus dat gooit wellicht nog wat olie op het vuur.

3 likes

:clap:t3:
https://x.com/llztruss/status/1788884285233008656?s=46&t=dvuGtwIsWLt-PXR-E7lkRA

5 likes

Als ik op de link klik zie ik alleen een account maar niks hierover, wat is de context? Een generale repetitie van de finale?

Ik vind het echt sneu voor Joost als zijn grote Eurovisiedroom zo’n bitter einde krijgt.

34 likes

Maar sommige dingen die zij omschrijft horen ook gewoon bij een repetitie. Dit gaat echt zijn eigen leven leiden zo, hopelijk komt er snel duidelijkheid

2 likes

Even een leuk tussendoortje van de dansers die met Joost mee zijn

2 likes

Is maar een speculatie maar ik kan mij best voorstellen dat dit speelt. Volgensmij was Joost best goed met andere kandidaten.

Ik denk ook dat het interview met the big 5 is afgezegd omdat er anders waarschijnlijk alleen maar vragen over Joost/Israel komen of om te voorkomen dat de artiesten zich nog meer uitspreken.

Edit: ik word echt gek van alle speculaties, maar ik blijf alles lezen want ik wil gewoon weten wat er speelt :sob:

2 likes

Ja ik ben nu ook meer team LAAT ALLES HELEMAAL KAPOT GAAN MORGEN

22 likes

Ik hoop oprecht dat als ze ons diskwalificeren dat alle overige landen weigeren om nog mee te doen. Laat ze het maar voelen.

21 likes

Haha wat een shitshow. Of nja ik lach uit spanning, zit hier echt met zenuwen op de bank omdat ik wil weten wat er is.

2 likes

Maar Joost, Appie en the artist formerly known as Stefano gaan toch nooit hun mond houden ook.

8 likes