Ik moet zo naar een voorstelling! Haha jezus.
Ik krijg zo visite en eigenlijk wil ik ze cancelen voor de juice
Haha ik moet ook zo een uur in het OV naar m’n eigen huis vanaf m’n ouders. Daar heb ik helemaal geen tijd voor, ik moet refreshen op reddit, twitter en hier ![]()
Zou hij niet zelf zijn opgestapt? Weet niet of dat een optie is, maar kan me voorstellen dat het voor hem niet echt leuk meer is
Dan kunnen ze dat toch makkelijk naar buiten brengen?
Zijn er vaker 160 mensen online op dit tijdstip?
Maar wat er ook is gebeurd en/of gaat gebeuren, deze editie is toch al verpest nu. Sowieso dat het verdere verloop invloed gaat hebben op de sfeer, het stemmen etc.
Het item op vrt nieuws gaf niet veel nieuwe info…
Ik ben iig blij zat dat we geen 3 minuten time-out hebben in dit topic nu ![]()
Aran van RTL Boulevard had net een uitgebreide analyse, zonder echt nieuws te hebben. Hij heeft gezien hoe Joost steeds geïrriteerder reageerde op de pers en stekelige opmerkingen maakte over de EBU. Hij was niet blij met de hoeveelheid foto’s die werd genomen en geplaatst op hun site.
Hij vermoed dat er een incident is geweest tussen Joost en een fotograaf en dat je EBU toen Joost heeft verboden de repetitie te doen. En dat Joost daarna boos is weggegaan.
Al met al, vrij slecht nieuws allemaal.
Er is ook een plaatje waarbij je de koffers voor de deur staan. Alsof alles ingepakt is in te vertrekken (op reddit).
Joost heeft het Eurovision account blijkbaar ontvolgd op insta
Nu wordt 20:00 gezegd!
Al een uur
Klinkt echt helemaal niet als waarom het nu dan zo groots is.
Ja jezus ik heb ook nog andere dingen te doen ![]()
![]()
Ja dit is niet zo spannend. Het veranderd vaak, wie hij volgt
De EBU website ligt eruit volgens Reddit
Nee kan niet! Alles laten vallen ![]()
Ik probeer het ![]()