Songfestival #5

Joost krijgt er iig heeeel veel volgers bij atm

6 likes

De site van Eurovision ligt er nu al een tijd uit. En op het podium bij de repetitie, waar Joost dus niet aan mee deed, zijn schermen bevroren en nu op zwart staat. Er zou om 7 uur een persconferentie komen. Ik vind ook nog iets van info dat Joost ruzie met een Zweedse fotograaf heeft gehad, niet met de Israeli delegatie.
(alles is geruchten van Twitter, niets bevestigd!)

5 likes

En terecht, hoe de ebu dit aanpakt is toch ook niet normaal. Los nog van wat er aan de hand is.

2 likes

Is iedereen met elkaar op de vuist gegaan, waarom zo geheimzinnig

2 likes

Ik lees dit ook steeds meer op reddit, snap dan wel dat ie niet mocht optreden.

4 likes

Dit. Ik vraag me af waarom het zo geheimzinnig moet zijn. Zou me niets verbazen als het te maken heeft met Dat Land :roll_eyes:

1 like

1 like

Waarom wachten tot morgen als het ook vanavond kan knallen :star_struck:

4 likes

Ja ligt wel aan de ruzie (met fysiek geweld niet ok) maar hallo israel doet gewoon mee die moorden elke dag mensen uit.

Edit miss heeft hij zich teruggetrokken en volgen wel meer ofzo @vlek

1 like

Ja maar Eden persoonlijk niet (denk ik). Snap wel dat als Joost iemand heeft geslagen hij eruit ligt.

1 like

Ja true

Als het waar is dat iemand de dood van zn vader belachelijk heeft gemaakt dan begrijp ik heel goed dat er dan iets knapt. Ik keur het niet goed maar Israël is overduidelijk aan het provoceren.

1 like

Maar het schijnt nu om een Zweedse fotograaf te gaan he (weet niet of mensen dat gewoon van elkaar overnemen of niet)

2 likes

2 likes

Zitten wij allemaal heel achterdochtig iedereen de schuld te geven, heeft Joost straks als een of andere diva een fotograaf geslagen en is het gewoon allemaal zijn eigen schuld :grimacing:

26 likes

Wat is SVT?

5 likes

Sad. Niet zo handig.

3 likes

Zou dit echt beschamend vinden :joy:

5 likes

Zweedse tv-omroep

6 likes

Maar als het echt een duidelijk incident was, hadden ze nu toch niet zolang hoeven te tobben?

5 likes