Dan is het inderdaad dom en zijn eigen schuld. Het feit dat het een groot mysterie is maakt het zeer frustrerend.
En iemand gaat niet zomaar geweld gebruiken. Ben benieuwd naar de redenen.
En wie weet is de fotograaf begonnen. We weten het gewoon niet en het helpt dan niet dat er zoveel geruchten zijn en dat ze vanuit esf zelf zo vaag en lang doen over een verklaring.
Ik ken wel een land dat niet genoemd mag worden
Ik vind dit wel echt spannender dan de maanlanding! (Niet dan ik toen leefde maar hé)
Ja dat klopt, in dit geval vraag ik me af of hij ook dus een âzomaarâ geval kan zijn. Maar misschien ben ik beĂŻnvloed door de roddels over âiets gezegd over zijn oudersâ âŠ

kreeg gover toch nog gelijk met zn voorspelling dat NL iets gaat laten zien wat nog nooit is vertoond!!
Meanwhile
Het is mij onduidelijk of dit daadwerkelijk van de medewerkers van de NPO komt, online kan ik er verder niks over vinden
Ohhhh wat hoop ik dat hij nog mee mag doen!!!
veel te spannend dit
Ik denk dat ik mn geluk dit jaar heb gevonden in alle drama
Edit: sorry jongens ik kan geen latijn lettertje te veel
Was mij wel opgevallen dat ie zo deed met zn handen en dacht nog zou dat iets zijn wat niet mag, maar dacht ook dit zal toch niet zo heftig zijn dat er een heel onderzoek moet komen
Ik kijk echt nooit meer songfestival als dit waar is en Joost is een held dan. Het wordt gesponsord door Morrocanoil Israelisch bedrijf. Er vindt censuur plaats. Rusland mag niet meedoen en Israel wel, wat een shitshow.
Als dit zo is en hij wordt gediskwalificeerd, ben ik blij dat hij niet meer aan deze onzin mee hoeft te doen. Ik hoop dat er meer landen uit zichzelf niet meer meedoen dan.
ik ken dit gebaar niet en kan het ook nergens vinden als een pro Palestijns gebaar?
Ja dit is dat zo een smet op het songfestival. Hoop dat anderen zich ook terugtrekken of een statement maken.
Nee ik ook niet haha, maar dacht ga lekker even mee in de geruchtenstroom
O fuck offffffff
Ik ken het alleen van allemaal van die Illuminati verhalen .