Songfestival #5

En hiermee gewoon nog even willen provoceren door opnieuw deze beelden te willen delen, gadver de gadver

5 likes

Wat wordt er gezegd over Griekenland?

5 likes

Of Sandra Kim die 13 jaar oud bleek te zijn.

5 likes

Als Duitsland morgen maar wel laatste wordt. M’n enige hoop op zekerheid :pray:t3:

8 likes

Dit is toch gewoon ziekelijk gedrag?

1 like

Elke keer als je denkt dat de Israëlische delegatie zich niet walgelijker kan gedragen, gaan ze toch nog even een stapje verder. Getver, wat een nare mensen :face_vomiting:

9 likes

3 likes

Zooo die kende ik nog niet! Het liedje natuurlijk wel (yeah yeah) maar wat bizar dat ze een kind stuurden?

2 likes

Er is gewoon een soort eurovision oorlog gaande

22 likes

Ja, er speelt duidelijk wel meer dan enkel dat incident van Joost. Echt een grimmige sfeer dit.

3 likes

Hahaha nee? In België natuurlijk alom bekend aangezien enige keer dat België gewonnen heeft. Alsook de reden dat er een minimum leeftijd werd bepaald.

3 likes

Sandra Kim - Wikipedia.

• De groep Bange Konijnen had in 1986 een klein hitje in Vlaanderen met het nummer Ik ben verliefd op Sandra Kim , waarvan de tekst tegenwoordig erg verontrustend klinkt. Zo zingen ze onder meer: Lekker stuk van veertien jaar [
]/Voor de beeldbuis kwam men klaar .

wajo wat walgelijk

7 likes

2021 was ook echt een geweldig jaar, love de winnaar, de top 5, dat het in NL was.

Hierna is het echt mis gegaan :joy:

7 likes

68 likes

Zo bizar dat er staat ‘tegenwoordig erg verontrustend klinkt’
En dan niemand dat dus verontrustend vond :sweat_smile:

4 likes

Ahhhh ik wil niet gaan slapen zonder duidelijkheid over wat er nou aan de hand is!

7 likes

Nee hoor tegenwoordig zijn we echt veel te politiek correct :grimacing:

4 likes

Lol
De bookmakers nu zullen ook wel zo zitten :dizzy_face: :exploding_head: :slightly_smiling_face:

6 likes

God nu ben ik weer tot vlak voor het slapen met Joost bezig. Heb al een reeks seksdromen gehad over hem. Ik wil nu gewoon slapen!!!

25 likes

ik vraag me nog steeds af
bestaan “de bookmakers”
of zijn het gewoon computerprogramma’s/algoritme die alles berekenen haha

42 likes