En hiermee gewoon nog even willen provoceren door opnieuw deze beelden te willen delen, gadver de gadver
Wat wordt er gezegd over Griekenland?
Of Sandra Kim die 13 jaar oud bleek te zijn.
Als Duitsland morgen maar wel laatste wordt. Mân enige hoop op zekerheid
Dit is toch gewoon ziekelijk gedrag?
Elke keer als je denkt dat de Israëlische delegatie zich niet walgelijker kan gedragen, gaan ze toch nog even een stapje verder. Getver, wat een nare mensen
Zooo die kende ik nog niet! Het liedje natuurlijk wel (yeah yeah) maar wat bizar dat ze een kind stuurden?
Er is gewoon een soort eurovision oorlog gaande
Ja, er speelt duidelijk wel meer dan enkel dat incident van Joost. Echt een grimmige sfeer dit.
Hahaha nee? In België natuurlijk alom bekend aangezien enige keer dat België gewonnen heeft. Alsook de reden dat er een minimum leeftijd werd bepaald.
- De groep Bange Konijnen had in 1986 een klein hitje in Vlaanderen met het nummer Ik ben verliefd op Sandra Kim , waarvan de tekst tegenwoordig erg verontrustend klinkt. Zo zingen ze onder meer: Lekker stuk van veertien jaar [âŠ]/Voor de beeldbuis kwam men klaar .
wajo wat walgelijk
2021 was ook echt een geweldig jaar, love de winnaar, de top 5, dat het in NL was.
Hierna is het echt mis gegaan
Zo bizar dat er staat âtegenwoordig erg verontrustend klinktâ
En dan niemand dat dus verontrustend vond
Ahhhh ik wil niet gaan slapen zonder duidelijkheid over wat er nou aan de hand is!
Nee hoor tegenwoordig zijn we echt veel te politiek correct
God nu ben ik weer tot vlak voor het slapen met Joost bezig. Heb al een reeks seksdromen gehad over hem. Ik wil nu gewoon slapen!!!
ik vraag me nog steeds af
bestaan âde bookmakersâ
of zijn het gewoon computerprogrammaâs/algoritme die alles berekenen haha