ik heb als afleiding ff het noorderlicht gespot, maar ga nu wel slapen want denk niet dat ze nu nog met nieuws gaan komen. trusten en tot morgen ![]()
https://x.com/rednucler/status/1789039386828361896?s=46&t=7TKXXBPzf4oH7wYpz6u6qg
Italië loopt ook heel heftig weg na imagine, wtf is er aan de hand jongens? Werd ze gedwongen?

![]()
Ik moest ff naar de wc dus wakker maar ehm, een show waar miljoenen naar kijken stopt door Nederland (of ja buiten Europa kan nog steeds niemand stemmen). Er is níks naar buiten gebracht, alles gaat gezellig door. Terwijl het ficking vanavond al is. Dit kan toch niet? Van mij mag de hele poppenkast stoppen.
nog steeds niets, bizar
Godsamme nog niks? Dan draai ik weer om
Huh de Volkskrant kopte eerst dit (wel zonder dat er in het artikel iets over stond) maar heeft het nu weer aangepast
In dit linkje zie je een screenshot van toen het dus nog zo stond https://twitter.com/SuperIsNotHere/status/1789149197725286446
Gaat me ook niks verbazen als het hele feest niet doorgaat ivm veiligheid (protesten enzo)
Dat valt serieus wel mee hoor. De demonstraties zijn rustig verlopen en zijn op een andere locatie. Er staan geen tienduizend mensen bij het hotel haar op te wachten.
Krijg hier wel (positieve) kippenvel van! Die hele zaal gaat los.
Ik denk dat Volkskrant al artikelen klaar heeft staan met verschillende scenario’s, en dat 1 ervan per ongeluk live was gezet (of alleen de titel dan).
Ze kunnen het nu toch echt niet meer maken om hem te diskwalificeren? Het is vanavond al?
Maar zouden ze dat ook echt doen denk je?
Lijkt me dat ze vooral voor eigen gewin iets duidelijk moeten maken zodat er genoeg mensen de kans krijgen om te stemmen (=geld😛).
Want de stem optie is nog dicht toch nu?
Haha nou niks verbaasd mij meer momenteel
Wat een shitshow is dit zeg.
Ik had echt gedacht dat er wat bekend zou zijn. Ben nu dan wel benieuwd of we vandaag wel redelijk snel iets gaan horen
Tenzij dit toch allemaal een stunt is en bij Joost z’n masterplan hoort.
Maar daar zou EBU nooit het stemmen voor uitstellen💸
Nee klopt hoor het was ook niet serieus bedoeld haha.
Maar idd, door het geld verwacht ik wel snel meer info van de EBU zodat ze lijnen open kunnen en de cashflow kan beginnen. ![]()