same en ik kijk t niet eens
Dit staat nu ook al wel even online, echt walgelijk dit.
Nah hoe meer ik zie van hoe zij zich achter de schermen gedragen hoe meer misselijkmakender het wordt en ik ging er nog met open mind in want wil niet iedereen over dezelfde kam scheren, je bepaald niet waar je geboren bent etc etc maar het zijn echt pestkoppen die nu bij de recteur zitten te janken 🫠
Niks joh, trust the process zegt hij toch ook al die tijd voor z’n deelname al
Geloof niet dat dat iets met dit incident te maken heeft
Mean girls!
Niet the Scum delen.
Is Murdoch media, uit op je onderbuik.
Wat er ook gebeurt, Israël zijn de winnaars. Als er niets gebeurt en ze er gewoon inblijven winnen ze sowieso de televote. Als ze om een of andere reden eruit worden gezet zijn ze weggepest door antisemieten en zijn ze het slachtoffer.
Dit is wel prototype voorbeeld dat ongemakkelijke/ingewikkelde/delicate zaken vermijden en hopen dat ze vanzelf weggaan (hoi EBU) niet heel goed werkt.
De Zweedse politie zegt dat er geen aangifte is gedaan, las ik op de Zweedse NOS
De lijnen blijven langer dicht (nu nog 2 uur te gaan)
Naaaah ik kan niet meer ik ga Joostjes tellen en proberen te slapapaen
Wat staat hier ook eigenlijk
Oh ja, ik verwacht niet anders. Ik hoop eigenlijk dat ze winnen, wie wil er nog na deze shitshow organiseren?
Edit: of nee liever nog gewoon opdoeken, wat is de ebu nou waard dat ze dit allemaal toestaan. Bah.
Ga lekker slapen, over 2 uur plakken ze er vast nog wat uurtjes bij
https://x.com/henrymckean/status/1789053249309331720?s=46&t=7TKXXBPzf4oH7wYpz6u6qg
Bambi
Echt bizar, 35 artiesten ofzo worden gewoon totaal niet beschermd en moeten een soort van bizar toneelstuk spelen terwijl ze 1.) gewoon optreden willen als artiesten tijdens een festival dat niet over politiek hoort te gaan en nu juist politiek is omdat de EBU het niet politiek wilde maken. 2.) ook gewoon mensen met meningen zijn die nu monddood gemaakt zijn. En worden getreiterd, gepolitiseerd en bedreigd online, terwijl Israhell ALLES mag maken, vrij is om te beledigen en door sluipschutters wordt beschermd.
Zweden en de EBU zijn echt gecuckt gewoon. Het is echt zo triest dat ik alleen maar heel hard kan lachen over hoeveel dieper deze kuil gaat worden. Maar toch als je dan zo’n artiest met een gebroken droom ziet (x35) die vogelvrij zijn gemaakt, dan voel ik toch echt woede.
How did you feel when Israel qualified