Songfestival #5

dit was kaarija in 2009 hahahahahah

dit schreeuwt frikandelbroodje toch

Jere Pöyhönen, Jenny Kontio and Turo Id tell what they do when they are not in school - Church and city (kirkkojakaupunki.fi)

hij begon met een interieurdesign opleiding omdat hij dat zo leuk vond om te doen op habbo hotel hahahahahah

23 likes

Wesleiiiy

8 likes

En hoe! Wow hahaha

Vesna is gewoon een combinatie van NETTA X DIE ANTWOORD RAP X KALUSH ORCHESTRA BACKGROUND SOUNDS.

Ik kijk nu de 2e show, had er gister geen zin in, maar dit is veel beter dan de 1e. En ze riepen maar dat die 1e semi zo sterk was?
Veel betere vocals en nummers in deze helft!!!

1 like

Het goede jaar teruggekeken?

15 likes

Jawel, maar ik heb wel 2 baco’tjes achter m’n huig. Wellicht beïnvloed dat mijn mening :joy:

Maar ik hou echt van Estonia <3

2 likes

Ik vroeg mijn moeder net of ze nog gekeken had, en ze geeft echt 0 fucks om het songfestival, soms vraag ik me af of ik geadopteerd ben :joy:

Ja, gelukkig vind mijn zus het ook leuk en appen we de hele avond over en weer. Maar mijn ouders zijn zo typisch boomer!
“Klotemuziek, freak show, dunken won alleen maar omdat hij homo is etc… echt :triumph:

Zo jammer! Sowieso vind ik het stom om het alleen maar te kijken om te zien of wij gaan winnen. Ik vind het juist de sport om te voorspellen wie er gaan winnen, en ook om gewoon rare acts aka Moldavië of slavko te aanschouwen :joy: Gelukkig vind je zus het wel leuk! Mijn zus geeft helaas ook 0 fucks haha.

3 likes

Ik moet wel zeggen dat ik de halve finale met Nederland altijd leukste vind maar finale zonder Nederland vind ik altijd net zo leuk om te kijken want heb altijd wel een favoriet die het wel haalt haha.

3 likes

Ja ik hou gewoon van die puntentelling tijdens de finale, dat is mijn favoriete moment haha. Zo heerlijk dramatisch, edge of your seat tv.

8 likes

Billen knijpen bij de puntentelling. Ik ga echt juichen als Finland wint morgen.

3 likes

Hij moet gewoon gaan toeren met Electric Cowboy. :joy:

2 likes

Electric Callboy* haha. Maar die nemen de Finse inzending van 2 jaar geleden binnenkort al mee op tour… Blind Channel.

2 likes

Maar nogmaals, en dit komt echt niet door mijn 2 drankjes:P. Vind deze 2e semi echt VEEL beter, ben nu bij # 12 en ik heb eigenlijk nog geen een keer echt gecringed, en was soms zelfs onder de indruk hoe goed de zang was van sommige landen. Vond de 1e semi een enorme puinhoop wat dat betreft.

Las vandaag ook zo’n boomerartikel op nos of nu.nl van ja Nederland is eruit maar de producer van Estland is Nederlands en de achtergronddanser bij Finland ook en iemand van Slovenië half Nederlands. En dan denk ik ook van ja dan snap je eurovision wat mij betreft niet. Vind het juist zo leuk dat je achter je eigen inzending staat of daar allemaal ideeën over kan hebben en dat je ook gewoon 100% kunt zijn voor een ander land dat niks met NL te maken heeft.

6 likes

1 like

Mijn internet thuis doet het weer na 3,5 dag zonder dus kan in ieder geval thuis goed meekijken naar de finale :partying_face:

Zou eerst naar een vriendin gaan, maar ze moest onverwachts werken dus zag mezelf al met m’n vergrootglas naar mijn laptop staren haha

6 likes