Waar zien we dat Finland 71% van de publieksstemmen heeft gehad?
Noh, Deens is echt afschuwelijk, die praten alsof ze hun mond vol eten hebben, en ze slikken driekwart van de woorden in terwijl ze praten. Zweeds is ook raar hoor, maar vind Deens echt nog wel een tandje lelijker. Love Noors, lekker zangerig
Ik vind Deens qua ‘sound’ anders heel erg op Nederlands lijken.
ja maar dat vind ik juist wel leuk zweeds klinkt zo erg als een grap haha
Ja sorry @instantramen maar Deens is echt de meest afschuwelijke taal onder de Scandinavische talen hoor, met hun eulllll overal spreek gewoon de woorden uit!!! Noors > Deens any day.
Ehhh ja maar uiteindelijk wordt je gewoon ergens geboren en spreek je dan die taal.
met Noors eens!!!
Echt? Ik vind Nederlands dan eerder op Zweeds lijken, wij maken niet van die rare keelgeluiden als de Denen (de Nederlanders die ik ken toch niet iig). Maar ik vind Nederlands verde rnou ook niet bepaald mooi
Had die van noorwegen op repeat vanmorgen naar werk. Precies wat ik nodig had vanochtend.
Geen officieel feestje gegeven want te veel moeite, om uiteindelijk toch een cha cha cha taart te maken en uiteindelijk alles te versieren
Ik ben nog steeds echt fucking bummed dat kaarija niet heeft gewonnen. Zweden verdient het gewoon niet om te winnen. Kom op man jullie hebben in 11 jaar ofzo drie keer gewonnen, waarvan twee keer met Loreen? Fuck off haha
ik hoop/denk echt dat kaarija en alessandra internationaal gaan doorbreken❤️ lijken me allebei zulke leuke mensen
Ik denk het wel gisteravond had alessandra 46k volgers en nu al 122k.
Hele leuke taart! En ga stuk om die rattenstaarten van mia
Dank je wel! ja ik kon het niet laten
het vlechten thema was te overweldigend dit jaar hahaha
Wauw dit is echt heel leuk!!
Ik heb een playlist waarin ik mijn favoriete liedjes van elk jaar toevoeg en dit jaar zijn het er gewoon maar 2. Alleen Finland en Noorwegen komen er in. Skeer jaar dit.
Vond dit ook wel merkwaardig, was me gisteren nieteens opgevallen. De Franse zangeres was duidelijk niet gecharmeerd van de televoting en ging daar heel goed mee om.
Vind dat mensen altijd veel te snel strooien met ‘robbed’, vorig jaar bijvoorbeeld en ook in 2019 over Soldi, vind ik het dit jaar wel echt van toepassing
Hahahahahhahahahah love dit
Ahhh dit is weer echt zo tof!!!