Ik vond alleen Finland en Servië écht leuk en kan Noorwegen waarderen.
Haha ja dit zag ik gisteravond al, dacht wow ze heeft wel lef nice
Dit betekent niet dat hij 71% van alle televotes heeft gekregen, maar dat 71% van de punten die Finland kreeg afkomstig is van televotes. 376 is namelijk precies die 71,48% van 526.
Dit is echt fantastisch hahaha
Is het al duidelijk wat Kaarija zegt in zijn Insta story?
@Nina Ik zag het al gisteravond, maar ik snap niet zo goed wat je bedoelt. Wat zie jij erin?
Ah ja ik zag het ook pas de tweede keer, maar ze steekt haar middelvinger op aan het einde.
Hmm ik zie dat er niet in eigenlijk, het is eerder gewoon het nadoen van Loreen toch? Zelf denk ik dat het eerder toevallig is van die vinger
Ik zie het zelf wel vrij duidelijk. Ik vraag me af waarom ze Loreen zou nadoen op het moment dat haar (slechte) score bekend wordt. Maar tegelijkertijd is het gewoon interpretatie, dus kan goed dat jij er iets anders in ziet
Ik dacht dat het een soort seksgebaar was
Op Reddit las ik: "As soon as I saw that hand gesture, I knew she had to be an Arab - then a quick Wikipedia seach confirmed it hahahaha
It means ‘Tozz Feek’ which loosely means ‘fuck it, whatever’."
vanaf 28 seconden Engelse ondertiteling
Ik ben de finale van 2021 nog maar weer eens aan het kijken
Ja dat zag ik er gisteravond ook in, het was niet heel subtiel! Maar ik kijk net de hele bekendmaking terug en er is zo veel boegeroep en commotie steeds, zo veel artiesten die balen om het puntenaantal. De presentatoren moeten het publiek ook een aantal keren weer tot stilte manen.
Toen ik het clipje net terugzag leek het eerder alsof ze Loreen nadeed net als Albanië maar dat zag ik dan ook misschien precies zoals ik het wilde zien. Het kwam op mij over alsof iedereen wel wist wie er met de winst vandoor zou gaan. Daardoor heb ik wss in een paar handgeboren Loreen gezien terwijl dat niet zo bedoeld was
Ahhhh nee ik vind dit echt sneu. Logisch dat hij teleurgesteld is wel natuurlijk. Ik was gisteren zoooo boos om de uitslag, alleen maar door kut jury votes wat alleen maar vriendjes politiek is. Ik hoop dat hij zich beseft dat hij wel echt een publieksfavoriet is.
en hij word het nieuwe main eurovision icon denk ik💚
Wat een teleurstelling hoop echt dat ze volgend jaar de jury invloed verminderen naar 25%
Hoe het publiek ook zo luid Cha Cha Cha riep tijdens de televote, het had zo’n mooie winnaars optreden kunnen worden. Maar helaas moest saaie Zweden het weer verpesten
Maar er zitten me wel meer dingen dwars, dat domme Unicorn lied 3e en Duitsland laatste?? Zo onverdiend
De versieringen zijn briljant maar OMG
wat is dit voor schattige puffin op de achtergrond???
Die heeft een vriendin van me voor mij gemaakt! Zij kan echt super goed haken dus ze had me dit voor mijn verjaardag gegeven, echt super cute! Haha