Songfestival #5

Geen officieel feestje gegeven want te veel moeite, om uiteindelijk toch een cha cha cha taart te maken en uiteindelijk alles te versieren :joy:

Ik ben nog steeds echt fucking bummed dat kaarija niet heeft gewonnen. Zweden verdient het gewoon niet om te winnen. Kom op man jullie hebben in 11 jaar ofzo drie keer gewonnen, waarvan twee keer met Loreen? Fuck off haha

97 likes

ik hoop/denk echt dat kaarija en alessandra internationaal gaan doorbreken❤️ lijken me allebei zulke leuke mensen

3 likes

Ik denk het wel gisteravond had alessandra 46k volgers en nu al 122k.

4 likes

Hele leuke taart! En ga stuk om die rattenstaarten van mia :joy:

3 likes

Dank je wel! :blush: ja ik kon het niet laten :joy: het vlechten thema was te overweldigend dit jaar hahaha

6 likes

Wauw dit is echt heel leuk!!

1 like

Ik heb een playlist waarin ik mijn favoriete liedjes van elk jaar toevoeg en dit jaar zijn het er gewoon maar 2. Alleen Finland en Noorwegen komen er in. Skeer jaar dit.

3 likes

Vond dit ook wel merkwaardig, was me gisteren nieteens opgevallen. De Franse zangeres was duidelijk niet gecharmeerd van de televoting en ging daar heel goed mee om.

12 likes

Vind dat mensen altijd veel te snel strooien met ‘robbed’, vorig jaar bijvoorbeeld en ook in 2019 over Soldi, vind ik het dit jaar wel echt van toepassing :smiling_face_with_tear:

2 likes

Hahahahahhahahahah love dit

5 likes

Ahhh dit is weer echt zo tof!!!

2 likes

Ik vond alleen Finland en Servië écht leuk en kan Noorwegen waarderen.

2 likes

Haha ja dit zag ik gisteravond al, dacht wow ze heeft wel lef nice

3 likes

Dit betekent niet dat hij 71% van alle televotes heeft gekregen, maar dat 71% van de punten die Finland kreeg afkomstig is van televotes. 376 is namelijk precies die 71,48% van 526.

6 likes

Dit is echt fantastisch hahaha

1 like

Is het al duidelijk wat Kaarija zegt in zijn Insta story?

@Nina Ik zag het al gisteravond, maar ik snap niet zo goed wat je bedoelt. Wat zie jij erin?

1 like

Ah ja ik zag het ook pas de tweede keer, maar ze steekt haar middelvinger op aan het einde.

Hmm ik zie dat er niet in eigenlijk, het is eerder gewoon het nadoen van Loreen toch? Zelf denk ik dat het eerder toevallig is van die vinger

Ik zie het zelf wel vrij duidelijk. Ik vraag me af waarom ze Loreen zou nadoen op het moment dat haar (slechte) score bekend wordt. Maar tegelijkertijd is het gewoon interpretatie, dus kan goed dat jij er iets anders in ziet :wink:

3 likes

Ik dacht dat het een soort seksgebaar was :joy:

3 likes