Songfestival #5

24 likes

It’s kynna crayzeh

3 likes

Ja ok, qua gevoel dat het minder leuk / origineel is ben ik het wel met je eens. Had ik tenminste wel in het begin toen ik van loreens deelname hoorde. Maar ik ben dan weer zo vreemd dat ik tattoo een leuker liedje vind dan Euphoria.
Aan de andere kant vind ik de fanreacties op repeat contenders dan ook wel weer schattig soms.

2 likes

Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Hij geeft toe Rammstein fan te zijn en de vergelijkingen tussen Cha Cha Cha en nummers van Rammstein en Electric Callboy zijn uitgebreid gemaakt. Ik weet niet in hoeverre hij officieel van plagiaat is beschuldigd met zijn nummer maar Youtube staat vol vergelijkingsfragmenten. Daarom zou ik het zelf niet uniek noemen.

2 likes

Ohhh nee ik bedoelde binnen het songfestival! haha. Ja tuurlijk, buiten het songfestival zijn er heus wel acts die op hem lijken, maar t.o.v de andere deelnemers vond ik zelf wel dat hij zich heel erg onderscheidde van de rest, terwijl Loreen wel deed denken aan andere deelnemers zowel nu als in andere jaren.

Ik heb gisteren toevallig electric callboy opgezocht en omg fantastisch :joy:

2 likes

Ik werd vanmorgen wakker met fenome- fenome- fenomemal in mijn hoofd :thumbsdown: ga uit mijn hoofd ik vind dat niet leuk

2 likes

Haha ja dat is waar.

Ik vind Tattoo overigens ook een leuker nummer dan Euphoria, je bent niet de enige🙈

2 likes

Same! Heb nooit de hype rond Euphoria gesnapt. Vind Tattoo ook geen hype waard maar vind het wel leuker

3 likes

Hahah ja dit waardeer ik zeer als songfestivalherinnering ondanks dat ik het lied niks vind

1 like

Kate Bush 2.0

3 likes

Ik heb teveel dingen van/over Kaarija op insta gekeken want ik ben nu in een volledig Finstalige fuik gevallen en ik versta nergens meer wat van :joy:

10 likes

Petition to remove jury votes from esc

Mensen zijn boos

2 likes

Haha jemig ik vind dit wel echt een beetje overdreven

11 likes

lol uitgerekend ook die foto van 2019 er bij. leave duncan alone

4 likes

Die petitie is 4 jaar geleden al gestart :smiling_face_with_tear:

Hahahah ja en nu gaan mensen weer allemaal die petition ondertekenen door Finland

1 like

Signed: Cha Cha Cha :crazy_face:

Kinderachtige eurovisiesongfestivalkijkers.

1 like

Dit gaat denk ik ook echt nooit gebeuren, er gaat teveel geld in om, om er 0 invloed op uit te laten oefenen door jury’s denk ik.

1 like

Het is wel jaren zo geweest toch
Maar het lijkt me sowieso geen goede oplossing want dan krijg je ook weer dat mensen boos worden als een ‘rare’ of stunt-act wint waar mensen op stemmen voor de gimmick.

2 likes

Was het vroeger niet alleen de jury stemmen? Of herinner ik het me verkeerd? Haha. En ja joh, mensen vinden altijd wel iets om te zeiken sowieso :joy: