hahahah zelfs in Zweden staat cha cha cha op #1 spotify
Geniet trouwens echt van al die backstage filmpjes. De jongens van Joker Out zijn ook zo leuk met de andere deelnemers!! Ik ben echt nog na aan het genieten met al die content
Er zijn wel veel mensen die het stom vinden dat Keiino niet heeft gewonnen in 2019, maar die zul je hier minder snel vinden omdat alle Nederlanders blij waren met de winst
Maar ik vind het ook moeilijker te vergelijken want in andere jaren liggen jury scores heel dicht bij elkaar en kan televote ook daadwerkelijk alles veranderen. Dit jaar was gewoon mega saai omdat Loreen zo’n hoge jury score had dat geen enkele televote score uitmaakte, zelfs niet de uitschieters zoals Noorwegen. Alleen Finland stond even bovenaan om vervolgens weer ingehaald te worden.
Haha ja leuk is dat altijd he. Ik heb het dit jaar niet zo, maar vind het normaal ook echt leuk om nog even in de eurovisionbubbel te blijven. En dan opeens is het over en boeit het me niet meer en dan moet ik er richting mei ook echt weer inkomen en dan vervolgens weer helemaal enthousiast etc. Leuke cyclus elk jaar haha.
Van mij mogen ze wel verbieden dat winnaars/mensen nog een tweede keer meedoen als hoofdact (Gustaph als achtergrondzanger bij Hooverphonic vind ik wat anders).
Merk dat mijn irritatie vooral daar zit. Je hebt die ervaring al meegemaakt, je hebt al een keer gewonnen, laat het nu gewoon over aan een ander. Genoeg mensen die dat ook graag willen en niet die kans hebben gehad. Maakt het songfestival ook veelzijdiger/leuker als niet dezelfde mensen weer meedoen.
Je mag alleen voor een tweede keer meedoen als winnaar als je het Koningslied opvoert in je eigen taal als inzending.
Maar die ergernis gaat eigenlijk alleen op omdat ze nu ook voor de 2e keer gewonnen heeft. En die kans is zo super klein. Je hoort bv niemand over Lena (Duitsland) of Katrina and the Waves (Engeland), maar die deden het 2e keer dan ook superslecht.
Het is ook niet zo dat je opeens weet hoe te winnen omdat je het al eens gedaan hebt 'kuch* Duncan “kuch”…
Uiteraard valt het wel meer op omdat ze twee keer gewonnen heeft. Maar het is voor mij wel een algemene ergernis. Die van Italië deed geloof ik ook voor de tweede keer mee, daar heb ik dezelfde gedachte bij. Mocht Duncan - lijkt me niet waarschijnlijk - volgend jaar weer willen meedoen met een lied dat kans maakt op de winst, zou ik het leuker en veelzijdiger vinden als een andere artiest mee doet. Zelfde met Douwe Bob die volgend jaar weer wilde gaan (las ik ergens geloof ik).
Omg dit ben ik hahaha
Winnaars oké
Maar meermaals deelnemen moet kunnen, hoe de fuck gaat San Marino anders overleven haha?
Haha daar heb je een goed punt!
Uitwisselen met Luxemburg?
It’s kynna crayzeh
Ja ok, qua gevoel dat het minder leuk / origineel is ben ik het wel met je eens. Had ik tenminste wel in het begin toen ik van loreens deelname hoorde. Maar ik ben dan weer zo vreemd dat ik tattoo een leuker liedje vind dan Euphoria.
Aan de andere kant vind ik de fanreacties op repeat contenders dan ook wel weer schattig soms.
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Hij geeft toe Rammstein fan te zijn en de vergelijkingen tussen Cha Cha Cha en nummers van Rammstein en Electric Callboy zijn uitgebreid gemaakt. Ik weet niet in hoeverre hij officieel van plagiaat is beschuldigd met zijn nummer maar Youtube staat vol vergelijkingsfragmenten. Daarom zou ik het zelf niet uniek noemen.
Ohhh nee ik bedoelde binnen het songfestival! haha. Ja tuurlijk, buiten het songfestival zijn er heus wel acts die op hem lijken, maar t.o.v de andere deelnemers vond ik zelf wel dat hij zich heel erg onderscheidde van de rest, terwijl Loreen wel deed denken aan andere deelnemers zowel nu als in andere jaren.
Ik heb gisteren toevallig electric callboy opgezocht en omg fantastisch
Ik werd vanmorgen wakker met fenome- fenome- fenomemal in mijn hoofd ga uit mijn hoofd ik vind dat niet leuk
Haha ja dat is waar.
Ik vind Tattoo overigens ook een leuker nummer dan Euphoria, je bent niet de enige🙈
Same! Heb nooit de hype rond Euphoria gesnapt. Vind Tattoo ook geen hype waard maar vind het wel leuker