Excuse you, deze legendarische moves.
Hahah ja dit waardeer ik zeer als songfestivalherinnering ondanks dat ik het lied niks vind
Kate Bush 2.0
Ik heb teveel dingen van/over Kaarija op insta gekeken want ik ben nu in een volledig Finstalige fuik gevallen en ik versta nergens meer wat van
Haha jemig ik vind dit wel echt een beetje overdreven
lol uitgerekend ook die foto van 2019 er bij. leave duncan alone
Die petitie is 4 jaar geleden al gestart
Hahahah ja en nu gaan mensen weer allemaal die petition ondertekenen door Finland
Signed: Cha Cha Cha
Kinderachtige eurovisiesongfestivalkijkers.
Dit gaat denk ik ook echt nooit gebeuren, er gaat teveel geld in om, om er 0 invloed op uit te laten oefenen door jury’s denk ik.
Het is wel jaren zo geweest toch
Maar het lijkt me sowieso geen goede oplossing want dan krijg je ook weer dat mensen boos worden als een ‘rare’ of stunt-act wint waar mensen op stemmen voor de gimmick.
Was het vroeger niet alleen de jury stemmen? Of herinner ik het me verkeerd? Haha. En ja joh, mensen vinden altijd wel iets om te zeiken sowieso
Heel vroeger wel, maar van 1998 tot 2008 was het alleen televoting, op 2 jaar na waar de landen zelf mochten kiezen of ze ook 50% door een jury hun punten lieten geven.
En op die televoting kwam dus heel veel kritiek, dat oostbloklanden voor elkaar stemden, dat een land zoals Turkije meer kans had omdat migranten vanuit dat land die door heel Europa woonden konden stemmen voor Turkije, dat er te veel stemmen gingen naar rare acts die het niet verdienden te winnen maar alleen een gimmick hadden.
Daarom is er ook weer jury bij gekomen volgens mij.
Iemand zei hier dat Loreen al een goede carriere heeft door Euphoria, maar is dat zo? Want volgens mij heeft ze behalve Euphoria en Tattoo geen enkele hit gehad in die jaren? En ik zie haar ook nooit optreden of op een festival?
Misschien vooral binnen Zweden?
1 megahit (voor Tattoo-era) en verder nationaal wat succes.
Ik ben echt helemaal fan van Voyager geworden (Australië) sinds eurovisie. Zijn stem is echt hot, en lekkere beukmuziek haha.
Ja, ik vind het ook top om naar te luisteren!
Ik ben het een beetje gaan researchen en damn! Het songfestival heeft echt zoveel verschillende voting systems gehad? Ik dacht serieus dat het alleen ooit slechts de jury was en daarna teevoting en jury, maar ze hebben serieus zoveel varianten gehad? Haha