Songfestival #5

Zij staat echt op álle songfestivalfeesten- en evenementendie er door heel Europa worden georganiseer. En bijna altijd als headliner of afsluiter. Heel veel mensen (a laJohnny Logan) die hier hun carriere op baseren.

3 likes

Zijn look doet mij zo erg denken aan die villain in die Ricky Mathis aflevering van totally spies :joy:

images

25 likes

Gaat er nog iemand naar Dadi? :smiley:

Hahah wow ik vind net dat hij een advocaat is?? Lawyer by day, metal zanger by night whut?

9 likes

Hahaha wow net een aflevering van Jambers :joy:

2 likes

Ik moet over enkele minuten een zeer serieus gesprek digitaal voeren en ik heb
Verka met Sieben, Sieben etc in mijn hoofd. :joy:

2 likes

Faeröer Eilanden gaan hoogstwaarschijnlijk vanaf volgend jaar meedoen! Let’s go ministaatjes

17 likes

Neeeeeeee

We hebben minder Scandinavië nodig in Eurovisie, niet meer. Laat Kosovo meedoen als we meer landen willen.

Heb trouwens de liedjes van Duitsland en UK op repeat, vind ze allebei echt leuk.

4 likes

hm maar er komt echt veel goede alternatieve muziek uit de faeroer (en hoeveel artiesten heb je met 53k inwoners) dus denk dat ze meer de ijsland tour opgaan dan mainland?

3 likes

Of Urk gewoon als eiland mee laten doen.

1 like

Käärijä - Tattoo

Zo leuk :sob:

4 likes

Ik ben nu verslaafd geraakt aan dat nummer van Voyager. :thinking:

8 likes

Ik zit steeds met Evidemment in mijn hoofd. Echt een goed nummer eigenlijk.

4 likes

Ik vind die ook echt nice. Heb sowieso nog steeds m’n Songfestival lijst aanstaan, haha. Nog niet klaar om het los te laten.

En de interval act van Dadi Freyr met Whole Again staat ook op repeat, echt heerlijk.

11 likes

haha ja die is leuk.

Ik heb nu pas door dat ik het nummer van Italie mooi vind, dus die staat op repeat

2 likes

Heb nog even gekeken bij andere liedjes van de artiesten en die van San Marino hebben echt leuke nummers, zo jammer van de tekst van hun inzending

Ik laat dit even hier achter (Cha cha cha cover van Lord of the Lost, er is hier vast wel iemand die dit ook wil horen :joy:)
Ik vind het alleen al de moeite waard vanwege de coverart :thumbsup:

10 likes

100% eens met allebei

Ik luister dat lied van Engeland ook echt graag.

2 likes

Leuk dat ze op Pinkpop stonden . :slight_smile:

En Daddy ook :smiley:

8 likes

Nee echt niet! Ik vond Duitsland echt leuk. Was echt verbaasd dat ze zo weinig punten hadden.

3 likes