Hahahaha ik moest meteen aan je denken!
Nice Malmö!! Ik overweeg om te kijken of ik erheen kan gaan. Ontdek net dat ik mijn man laatst theatertickets kado heb gedaan voor een voorstelling op… 11 mei 2024
what have I done.
Wij gaaaaaaan! Dit jaar geen accomodatiestress omdat we alle weekenden van mei hotels hadden geboekt in 3 steden Liverpool was té leuk, dit willen we nog een keer
Ik ga in Oktober naar het concert van Kaarija ben heeeeel benieuwd!
Haha leuk. Benieuwd of de dansers meegaan. Zag dat hij ook in november komt
https://hetgrotesongfestivalfeest.nl/
Voor de mede Voyager fans: ze komen naar NL in oktober. In Tilburg en Zoetermeer (of all places?? maar oké haha). Ik heb net kaartjes gekocht!
Ik zit wel serieus te overwegen om naar het grote songfestival feest te gaan dit jaar nadat ik zag dat Kaarija ook komt
Ik vond dit vorig jaar heel leuk (no shame haha)
Ik wil ook als ik kan, maar weet ik nu nog niet haha. Lijkt me een heerlijk feestje eigenlijk
@wompie @kleinmaargroot Het lijkt mij ook zo leuk! Die line up dit jaar is ook echt de reden dat ik erheen wil dit jaar. Maar mijn vriend wil eigenlijk niet mee, dus moet nog een beetje kijken wie ik kan ronselen om mee te gaan haha
Ik ga ook! Alleen ik heb afgelopen 2 jaar niet echt gevolgd, dus dat vind ik echt jammer.
Ik ga ook en heb zoveel zin erin!’
Jaaa doen! Echt heel leuk
Ik ben echt teleurgesteld dat ik te lang heb gewacht met tickets kopen en de golden circle al is uitverkocht </3 heb nu gewone staanplaatsen
Ziet er een leuke Belgische kandidaat uit, ik ben enthousiast
Wel een onfortuinlijke artiestennaam.
Waarom?
Ja het klinkt als Musty en dat is zo’n viezig woordje, beetje zoals moist, of damp.
Maar die dubbele ii maakt het natuurlijk beter…
Oh ja dit is oud!
Omg memory unlocked.