Songfestival #5

Hahahaha ik moest meteen aan je denken!

2 likes

Nice Malmö!! :blush: Ik overweeg om te kijken of ik erheen kan gaan. Ontdek net dat ik mijn man laatst theatertickets kado heb gedaan voor een voorstelling op… 11 mei 2024 :sob: what have I done.

1 like

Wij gaaaaaaan! Dit jaar geen accomodatiestress omdat we alle weekenden van mei hotels hadden geboekt in 3 steden :laughing::ok_hand: Liverpool was té leuk, dit willen we nog een keer :heart_eyes:

7 likes

Ik ga in Oktober naar het concert van Kaarija :partying_face: ben heeeeel benieuwd!

12 likes

Haha leuk. Benieuwd of de dansers meegaan. Zag dat hij ook in november komt
https://hetgrotesongfestivalfeest.nl/

4 likes

M’n favo’s :heart_on_fire::heart_on_fire:
Heb die video al veel te vaak gekeken deze week :sweat_smile:

4 likes

Voor de mede Voyager fans: ze komen naar NL in oktober. In Tilburg en Zoetermeer (of all places?? maar oké haha). Ik heb net kaartjes gekocht!

3 likes

Ik zit wel serieus te overwegen om naar het grote songfestival feest te gaan dit jaar nadat ik zag dat Kaarija ook komt :heart_eyes:

6 likes

Ik vond dit vorig jaar heel leuk (no shame haha)

2 likes

Ik wil ook als ik kan, maar weet ik nu nog niet haha. Lijkt me een heerlijk feestje eigenlijk :joy:

3 likes

@wompie @kleinmaargroot Het lijkt mij ook zo leuk! Die line up dit jaar is ook echt de reden dat ik erheen wil dit jaar. Maar mijn vriend wil eigenlijk niet mee, dus moet nog een beetje kijken wie ik kan ronselen om mee te gaan :joy:haha

Ik ga ook! Alleen ik heb afgelopen 2 jaar niet echt gevolgd, dus dat vind ik echt jammer. :frowning:

2 likes

Ik ga ook en heb zoveel zin erin!’

3 likes

Jaaa doen! Echt heel leuk

Ik ben echt teleurgesteld dat ik te lang heb gewacht met tickets kopen en de golden circle al is uitverkocht </3 heb nu gewone staanplaatsen

3 likes

Ziet er een leuke Belgische kandidaat uit, ik ben enthousiast :smiley:

6 likes

Wel een onfortuinlijke artiestennaam.

1 like

Waarom?

3 likes

Ja het klinkt als Musty en dat is zo’n viezig woordje, beetje zoals moist, of damp.
:joy: Maar die dubbele ii maakt het natuurlijk beter… :skull:

1 like

Oh ja dit is oud!

1 like

Omg memory unlocked.

4 likes