Ik volg nog steeds Kaarija op Instagram en hij heeft nu stories dat 'ie mensen uit allerlei landen bedankt dat ze naar zijn concerten zijn gekomen. Hij doet ook Nederlands en het is zo grappig, want ik versta er nauwelijks iets van. Hij doet een hele rij landen dus ik ga ervan uit dat hij gewoon translate opleest, maar dat werkt natuurlijk maar vrij matig. Moest er wel om lachen.
Ik begreep niets van het Nederlands en Frans Hoop wel dat hij in Oktober op zijn concert in antwerpen geen Frans gaat praten
https://www.instagram.com/p/Cxcg57GIq3y/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
de zanger van Voyager heeft kanker en stelt daarom de hele europese tour uit. Zo naar voor hen!
Oh jeetje, wat heftigâŠ
Wie kijkt vanavond naar de nationale finale van het Junior Songfestival?
Ik vind het cringe maar ga wel kijken omdat ik het songfestival mis
Ik keek het met mijn kinderen, was het niet eens met de winnaar, vind het een te volwassen nummer ofzo?
Vond Duron wel cute.
Mee eens! Doron vond ik ook het meest sympathiek, leuke jongen. De meiden van Joy vond ik het meest professioneel overkomen, die zongen echt goed.
Ik vond de winnaars eerlijk gezegd het dieptepunt van de avond, zwaar tenenkrommend. Ik vind het eerder een inzending voor het volwassen esf uit de periode 2011-2016. De hele vibe deed me denken aan onderstaande meme (van Friday):
Ja Joy was wel het beste inderdaad, maar ik krijg gewoon echt jeuk van die welbespraakte semi volwassenen. Net als die Luna, vreselijk haha.
De zangeres van de winnaars kon toch ook iemand van 19 zijn?
Precies! Ik vind heel het junior songfestival mede daardoor echt verschrikkelijk en kunstmatig Die winnares lijkt inderdaad te oud voor dit festival.
Vorig jaar zaten er bij de internationale editie een aantal jonge meisjes met veel make-up en te volwassen outfits. Zoals deze 13-jarige uit Engeland, maar die kwam wel heel hoog dus het wordt wel beloondâŠ
Ja dit kan echt niet vind ikâŠ
Ik mis de Ralf Mackenbach era
Voor mij waren de beginjaren de Ieukste jaren (2003-2004-2005). Toen was het nog lekker amateuristisch en camp en zongen de kinderen in de eigen taal zonder al dat Engels
Ja! Keek laatst mee op YouTube met mân nichtje en bleef zaterdag ook even hangen, maar ze doen dus ook gewoon auditie en dan worden ze bij elkaar gezet.
In mijn herinnering was âvroegerâ het idee dat je zelf een liedje schreef en daar auditie mee deed. Lekker kneuterig.
Praise the lord
Blijkbaar is er een recordaantal aanmeldingen voor de Nederlandse inzending dit jaar, ik zag van de week dit artikel met een aantal artiesten die interesse hebben getoond
Ik hoop dat het Joost wordt, lijkt me echt heel leuk
nu al zin in de nationale outcry die er komt onafhankelijk van wie het wordt
Ja ik kan me ook echt goed voorstellen dat hij het goed zou doen! Heeft sowieso ook veel fans in België en Duitsland en volgens mij ook in Oostenrijk
Van dit artikel moet dan sowieso Joost het zijn hoor
Tim Douwsma? Douwe Bob? Bizzey? Doe maar niet
Leuk dat er zoveel interesse is! Moet toch wel iets bij zitten zou je zeggen, uit deze lijst lijkt Joost mij het leukste
Moet volgens jou het Nationaal Songfestival weer worden ingevoerd of liever niet?
- Ja, mag weer terug
- Nee, mag wegblijven
0 stemmers
Hoe meer voorrondes hoe beter. Ik kijk ze allemaal, maakt niet uit hoe crappy.