Die man is Eurovision Royalty
Jaaaa ik vond het ook super leuk om jullie te zien!!
En ik vond het ook echt heel leuk! En ik vind cornald maas dus wel heel leuk, ook omdat zijn stem echt bij het songfestival hoort hahaha
Helemaal gemist dat hij dat zei over Serhat! Vind hem sowieso stom, hij heeft duidelijk geen idee hoe populair Serhat is. Ik vond zijn optreden in ieder geval weer helemaal geweldig
Edsilia vind ik toch zo leuk, ben echt blij dat zij ook Eurovisie zelf heeft gepresenteerd.
Succes!
Ik oooook!
Ik ook, wil graag naar de family show op zaterdag, hoop heel erg dat het lukt Succes allemaal!
Ja ik probeer het ook met een paar vriendinnen maar wij staan ook allemaal echt ergens achteraan in de rij. De vriendin die het hoogst staat heeft zelfs nog 90.000 mensen voor zich, dus ik heb er een hard hoofd in
Ja ik ben er echt best gepikeerd over. Ik zie op twitter mensen die blij zijn dat ze voor wel 3 of 4 shows tickets hebben kunnen kopen, terwijl er nog honderdduizenden mensen in de rij staan.
Een vriendin staat nu ergens op 25.000, maar ik denk dat we achter het net vissen
Ja exact, dit zouden ze echt voorzien moeten hebben bij de organisatie.
Vriendin staat nu trouwens op 8.000, zo spannend
Edit: Ik heb tickets!!! Helaas niet op de dagen dat mijn vriendinnen hierheen konden komen, heb nu twee tickets voor de dinsdagmiddag. Maar wat een gedoe zeg, dat systeem liep steeds vast en terwijl we eindelijk tickets konden boeken veranderden ze het maximale aantal kaarten van 10 naar 4. Op zich goed maar dat hadden ze vanaf het begin moeten doen natuurlijk 🫤
Ja echt ruk dat systeem. We hadden 6 kaarten voor de donderdagavond en toen liep het systeem vast. En daarna was de max opeens 4 en waren alle kaarten weg
Wat goed! En ook nog eens een live show Kwam je er nu makkelijk doorheen?
Dat kaartje raak je sowieso wel kwijt denk ik, ik zie ze nu al volop verkocht worden op ticketswap
We hebben met 6 man (3 vrienden voor ons, die hebben niks met Eurovision) geprobeerd, maar toen we na 5 uur (!) erdoor heen waren, waren er geen drie plaatsen meer naast elkaar. Hoezo zijn de staanplaatsen ook niet in de verkoop gegaan? Het komt vast nog wel goed via ticketswap of wat dan ook (hoop ik, we hebben verblijf en vliegtickets
) maar man man man, 5 uur in de queue, we stonden nog voor de klas ook al die tijd, lekkere lesdag ja, zelfs die kinderen in de stress
Hahaha echt bizar eigenlijk hoe verslavend dit liedje is. Moest ook echt lachen om ‘Finse pop’ in mijn genres maar niet eens Nederlandse pop
En ook nog steeds niet zat?
M’n meest afgespeelde nummer is Burning Daylight dus nu moet het wel dat deze een nacht op repeat heeft gestaan zonder dat ik het door heb gehad ofzo??? Ik snap er niks van
Hele top 5 overigens Songfestival and I love it
Maandag wordt bekendgemaakt wie de inzending is!
De 3 namen die ik op de radio hoorde werd ik nou niet heel enthousiast van