Helemaal mee eens, mensen hebben ook naar 11 afleveringen inclusief 5 auditie sessie van K2 zoekt K3 gekeken dus voor alles is een markt In 2 landen zelfs. Daarnaast vind ik dit zo vaag in de verdere procedure voor songfestival selectie “De teams achter deze inzendingen kunnen worden uitgenodigd om de song live te komen zingen en het eventuele verdere traject te bespreken” Hoezo kunnen? Laten we na vorig jaar gewoon ff meerdere keren checken of mensen live goed kunnen zingen
Ik hoop echt dat ze Joost sturen!
och nee wat een gedrocht van een voorronde was dat!
Denk dat als er voorrondes komen, de grotere namen niet mee zullen doen. Dat lijkt mij wel jammer.
Ik ken Joost niet, maar ik zie Caro Emerald (the Jordan) dit ook nog wel doen hoor.
Oeeeh dat zou ik leuk vinden!
Vandaag Kaarija gezien het was echt zo’n leuke show!! Publiek was super goed mee, iedereen super enthusiast. Kaarija heeft het echt goed gedaan, ook heel veel interactie met publiek. Topshow. It’s crazy, it’s party!
Oo ik kan miss toch naar het Songfestivalfeest. Gingen er meer? Zie dat er nog staplaatsen zijn en zitplaatsen met beperkt zicht, mmz
@Otzi @Sjern @Eendagsvlieg @NInja leuk!
Ik heb staplaatsen en ga alleen dus lijkt me leuk om samen te gaan!
Aaaahhhh!!! Marina Satti gaat naar het songfestival voor Griekenland! Zo leuk!
Echt zo’n goede en originele artiest. Ze is ook heel goed live. Ben echt benieuwd wat voor nummer ze gaat schrijven. Ze is erg van de oldschool Griekse instrumenten en volksmuziek. En ze heeft ook Soedanese roots.
Leuk! Ik ben ook nog aan het kijken wie er met mij mee wil, want mijn vriend is een last resort
Oh wat leuk!! Heerlijk knullig. Waarom wist ik dit niet, dit hadden ze beter moeten promoten! Ik ga het terugkijken
Reality fbi hint op Numidia als kandidaat voor nederland.
En vorig jaar werden mia en dion aangekondigd in nov.
Ja klopt gerucht ging wel in de ronde. Hmm als ze dan al iets heeft wordt het lastig
Tijdens die aankondiging werd toch al juist gezegd dat ze er niet bij zou zijn als ze naar het songfestival gaat? (DPG Media Privacy Gate)
ahh ik hoopte op Joost Klein
Wie gaan er nog meer morgen?
Ik ben er ook bij in het sta-gedeelte! Heel veel zin in.
Leuk! Ik heb ook staplaatsen!
Ik ga ook! Ik ben een wandelende discobal met zilveren glitterbroek en groen paillettenshirt
Yess!