Wat leuk!!
Waauw leuk!!
Zoo leuk!
AI female bop
Nu ISRAËL RAUS BITTE
tali is Israelisch
Ja daarnaast hoopte ik eigenlijk dit topic lekker luchtig te houden en gewoon de nummers en acts te bespreken etc.
Luxemburg en Israël raus bitte
Ahh ik vond een ander liedje van Luxemburg echt veel leuker (Krick - Drowning in the rain), echt jammer weer
Ierland heeft vrijdag ook gekozen, ze gaan voor iets heel anders dit jaar Ben wel benieuwd of het werkt, het is in ieder geval wel interessant
https://www.youtube.com/watch?v=PcFyY6hrhI4&ab_channel=BambieThug-Topic
Ja Ierland is inderdaad… bijzonder…
Aan de ene kant waardeer ik het dat ze voor zoiets durven te gaan maar persoonlijk houd ik er niet van. Ben helaas bang dat de rest van Europa er ook zo over denkt . Jammer, ik had Ierland wel weer eens een succes gegund op het songfestival.
Ik vind het wel vet! Doet me aan Grimes denken.
Nee, is Israël al uitgeloot?
nee ze zijn zelfs op verzoek in een bepaalde semi geplaatst omwille van een nationale herdenkingsdag🐴
ja semi 2 lijkt (ook met wat al bekend is over huidige acts) een stuk makkelijker om levend uit te komen haha
Heb er alweer helemaal zin annnn.
Gaat iemand naar de no phone show van joost in maart? Er gaan geruchten dat hij dan zijn eurovision nummer doet en dat het dan de dag erna wordt bekendgemaakt
Echt heel erg fucking gênant.
Hoop maar dat de zaal door de hele act gaat boeeën dan.
Fijn dat we in de tweede helft zitten .
En moeten we echt steeds blijven herhalen dat Israël eruit moet? Ik ben dat persoonlijk wel zat. Er zijn vele andere platformen om het over Israël-Palestina te hebben. Uitsluiting van Israël gaat ook niet gebeuren:
Wat mij betreft terug naar de artiesten en potentiële kandidaten
Binnenkort gaat Noorwegen kiezen. Nu een directe concurrent voor ons omdat we in dezelfde halve finale zitten. Grootste kanshebber:
Fijn voor je.
De rest van ons is de genocide van Israël wel zat.
Ja maar dit is het songfestival topic