Songfestival #5

Je forumnaam past wel bij Joost haha

3 likes

Of we sturen Måns gewoon jouw richting op, maar dan niet met DHL want dan raken ze hem kwijt. :stuck_out_tongue:

Weet niet of er meer mensen de nationale finales een beetje volgen maar er is 1 nummer uit Estland wat ik echt helemaal geweldig vind, hoop zo dat deze mee gaat doen :joy:

5 likes

Oooooh leuk, 5miinust heeft sowieso leuke muziek (en Nublu ook, beetje zelfde vibes en hij heeft ook een nummer met 5miinust)

1 like

Er waren vanmiddag ineens staantickets te koop :thinking::thinking: Echt niks aangekondigd ofzo? Ik deed toevallig instagram open en toen ging ik als ik als een gek klikken en ik was al mijn wachtwoorden kwijt en wist even mijn eigen telefoonnummer niet meer maar het is gelukt en nu hebben we staanplaatsen voor de show die we wilden! :partying_face::partying_face::partying_face: Paar weken terug hele dag in de wachtrij voor niks en nu zonder wachtrij staanplaatsen :joy:

18 likes

Ik ben heel Zweden moe.

5 likes

Hoezo?

3 likes

Eric saade was toen mijn eurovision crush :smiling_face_with_three_hearts: i hope so

2 likes

Same! Hebben nu ook sta-tickets voor de show die we wilden. Maar het was echt toeval dat ik het zag. Beetje vreemd dat ze de eerste verkoop zo groots aankondigden en deze helemaal niet

2 likes

Ik probeer de nationale finales dit jaar weer een beetje te volgen. Vind de winnaar van Tsjechië raar… dat optreden was gewoon slecht :joy:

In Estland vind ik vooral deze heel chill. Het heeft iets nostalgisch, alsof het uit 2000 zou kunnen komen!

1 like

Olly Alexander is de UK inzending dit jaar!

12 likes

Worden alle nummers rond dezelfde tijd gepresenteerd of is dat per land verschillend?

Volgens mij is dat per land verschillend, als zijn er natuurlijk wel algemene regels

Wat leuk!!

1 like

Waauw leuk!!

2 likes

Zoo leuk!

5 likes

Luxemburg is terug :star_struck:

4 likes

AI female bop :sob:

Nu ISRAËL RAUS BITTE

7 likes

tali is Israelisch :smiling_face_with_tear: