Songfestival #5

Oh sorry ik wist niet dat dit je verjaardagsdiner was.

En Israƫl doet mee aan het Songfestival dus kunnen we mooi discussiƫten over hoe we het onterecht vinden dat ze nog steeds mee mogen doen.

6 likes

:roll_eyes:

2 likes

het songfestival IS politiek, hoe hard je het ook probeert te ontkennen

dit is net als zeggen dat je het tijdens de verkiezingen niet over de partijen mag hebben

15 likes

Deels niet mee eens. Je kan de politiek (helaas) niet los zien. Tegelijkertijd vind ik dat de acts/nummers centraal horen te staan.

Er zijn zoveel plekken waar de politiek besproken wordt, ik vind het jammer dat dit topic er zo door wordt overgenomen. Maar ja dat is natuurlijk geprivilegieerd van me.

maar die worden toch ook gewoon besproken?

3 likes

ik hoop trouwens dat dit voor Noorwegen mee gaat doen!!! zo Europees en cheesy echt goed (weet dat ze al hebben meegedaan maar dit accepteer ik)

8 likes

Ik vind deze ook het leukste die er tussenzit! En zij kan nog goed live zingen, schijnt dat zij niet de autotune aan wilden (dat kan dus in die Noorweegse selectie :exploding_head:).

Hun vorige deelname vond ik ook top.

Ja heb net maar een kaartje gekocht!

Maar Azerbeidzjan mag gewoon meedoen…

1 like

Armeniƫ - Azerbeidzjan is een oorlog tussen twee kanten die al decennia BEIDEN oorlogsmisdaden begaan.

Niet te vergelijken met IsraĆ«l dat eenzijdig een afgesloten gebied bombardeert. Bovendien zijn de meeste Armeense soldaten in de laatste oorlog omgekomen door wapens geleverd aan Az door…. IsraĆ«l.

3 likes

is het tijd voor Australiƫ om te gaan

• ja, weg
  • nee, blijven

0 stemmers

1 like

Tja, dan zouden ze beide niet mee mogen doen.

2 likes

Het conflict is inmiddels de facto opgelost dus who cares op dit moment

Cyprus ook oprotten, is geografisch ook Aziƫ.

1 like

azerbaijan mag van mij sowieso weg die hebben echt elk jaar een van mijn 5 minst favoriete inzendingen

goedkope zweedse meuk

Kijk jij het songfestival wel of houd je vooral van discussiƫren over wie er meedoen? (Serieuze vraag, niet sarcastisch)

4 likes

Lol ik kijk al sinds 1997 elk jaar Sgat

19 likes

Ik vind hun echt heel leuk! Spirits in the sky is echt nog steeds een banger.

5 likes

Ja ik ga!

1 like