Songfestival #5

Oh wow haha, jeugdsentiment!:smile:

1 like

nou dit heeft dus gewonnen voor Noorwegen

vind het echt een gedrocht van een nummer (en kan alternatieve muziek over het algemeen prima waarderen)

zou me niet verbazen als dit niet de finale haalt

2 likes

Jammer dat het Keiino weer niet gelukt is…

En dit heeft gewonnen in Spanje :joy:

Ennn was de inzending voor Luxemburg al gedeeld? Ik voel me er helemaal opgejaagd van haha

En woooow Ierland zero points, wat een teringherrie

7 likes

Dat die vrouw van Spanje niet kan zingen is volgens mij ook volledig bijzaak :smile::ghost:

Die dachten, we sturen mannen in string daarmee redden we de finale direct.

En Ierland, hoe is dit gekozen?

vind de inzendingen tot nu heel erg tegenvallen!

alleen Slovenië vind ik nog wel goed

Ik vind Ierland juist wel heel vet, haha. Doet me denken aan Emilie Autumn van vroeger. Vind Noorwegen ook een tof nummer, en Luxemburg lekker pop. Ben tot nu toe wel hyped voor dit jaar.

2 likes

Waarom zijn die liedjes wel al uit en die val nl nog niet?

( ik kijk alleen maar de finale soms dus heb er verder geen verstand van haha)

Elk land mag dat zelf bepalen
Volgens mij hadden ze toen bekend werd dat het joost wordt februari gezegd dus het komt er wel aan

2 likes

Als het goed is gaat joost hem presenteren bij zn show in maart

1 like

Love Petra, heel leuk dit!

3 likes

Jaaaaaa Petra! :heart:
Gelukkig niet met Måns, al zullen ze hem wel opvissen nog voor andere dingen.

2 likes

:skull:

9 likes

Love, Love Petra, Peace :heart:

Finland heeft 2 smaken: Eurodance of Alternative

Blijf het jammer vinden dat deze banger eeuwen geleden zo laag eindigde. :frowning:

1 like

Dit is er weer eentje uit de categorie “zingende kalkoen”. Dacht dat we dit soort inzendingen wel gehad hadden, maar helaas.

love dit!!! eerste keer dat een vrouw de Italiaanse selectie wint in 10 jaar :sob:

11 likes

8, in 2016 was Francesca Michielin door! Maar ja same, ben echt dol op Angelina Mango, hoop echt dat ze het goed gaat doen 🥹🥹🥹 (had voor gisteravond niks van baar gehoord haha maar ben wel tot 4 uur wakker gebleven om Sanremo te kijken en ben nu invested af lol)

Maak me erg zorgen dat de finale van Eurovisie dit jaar in het verjaardagsweekend van mijn (niet fan) vriend valt :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

ja maar zij had san remo niet gewonnen! de winnaar wilde dat jaar niet naar eurovision

1 like

Droevig nieuws maar ik wou de video van Uno (Little Big, Rusland 2020) nog eens kijken maar ik zag daar in de comments dat die danser in het blauwe trainingspak in december heel plots is overleden. Hij is maar 29 geworden, echt sad.

(Wat bizar veel views heeft die video toch, 281 miljoen)

@Pantalones Ik vind Oekraïne echt goed dit jaar! Inderdaad hypnotiserend maar op een fijne manier, niet zoals het sektegezang van Spanje vorig jaar.

3 likes

Ik ben de nationale finale van Duitsland aan het volgen, kan lekker makkelijk gewoon op de tv

Ben benieuwd waar ze mee komen, ik gok op iets wat weer ‘laatste plek’ schreeuwt maar wie weet

3 likes