Ooh ik hoop dat het leuk wordt
Ik merk dat ik geen fan ben van deze promo stijl (met dat geschreeuw van die “reporter”) en dat blauwe pak.
Wel leuke titel idd!
Ooh ik hoop dat het leuk wordt
Ik merk dat ik geen fan ben van deze promo stijl (met dat geschreeuw van die “reporter”) en dat blauwe pak.
Wel leuke titel idd!
In Kroatië gaan ze dit weekend hun kandidaat kiezen, maar dit is blijkbaar de favoriet:
Ik hoooop zo dat deze doorgaat. Gisteren voor het eerst geluisterd en sindsdien niet meer uit mijn hoofd te krijgen
Zoooo, dit refrein is echt een rip off van Ich Will van Rammstein.
Jaaa deze is ook mijn favoriet!! En die artiestennaam, echt geweldig hahhaa
Beter Rammstein Rip-Off dan echte Rammstein met al die nare shit die daarover bekend is geworden ![]()
Nr van Israël heet October Rain ![]()
Hoop echt dat ze zsm gediskwalificeerd worden
neem aan dat ze hiermee zichzelf diskwalificeren
edit: wishful thinking
baby lasagna heeft in Kroatië gewonnen met (bijna) 10x zoveel publieksstemmen als de nummer 2
en dat terwijl hij alleen mee mocht doen omdat een andere artiest had afgezegd ![]()
Sowieso dat er in vrijwel alle nationale finales echt parels aan liedjes verloren gaan
zo blij dat hij nog wel mee kon doen uiteindelijk
donderdag komen er 3 liedjes uit en vrijdag nog eens 2! Ben nieuwsgierig naar Joost maar de snippets van Oostenrijk en Engeland klonken ook veelbelovend
Ik zit echt te wachten op Engeland. Ik heb normaal niet heel veel met het ESF maar ik vind Olly Alexander/Years and Years wel echt heel erg leuk dus ik ben benieuwd. Snippet klinkt al goed!
Vanmiddag 16.45 live op NPO1. Vind het jammer dat ik het niet dan direct kan kijken, ben echt benieuwd
Wat gaat het worden?
0 stemmers
De eerste keer dacht ik echt wtffff maar vind het toch wel heel leuk!
Ik verwacht van Joost geen winnaar-materiaal, maar ik vind het al best als hij er een feestje van kan maken en de finale haalt
Las op X:
Ben echt zoooo benieuwd haha. Verwacht indd ook geen winnaar maar wel echt zin in gewoon een lekker feesthitje en wellicht een leuke top 10 positie ofzo
Deze omschrijving klinkt wel echt als iets waar ik heel veel zin in heb.
Oeee hij zegt nu dat Paul Elstak mee heeft geholpen. Ben heel benieuwd!