Songfestival #6

Zag het gewoon voorbijkomen hoor, meer niet.

4 likes

We zien filmpjes van allerlei artiesten en mensen die zeggen hoe lief Joost is en dan ineens. “IEDEREEN zag al hoe agressief hij was” ok wie dan

8 likes

Ik kwam dit net tegen, Australië wtf haha. Het zal niet ieders cup of tea zijn maar 26e :roll_eyes:

3 likes

Okay ik vergeet dus de hele tijd dat de Franse inzending Mon Amour heet dus elke keer als ik dit lees denk ik aan Mon Amour van BZN en raak ik vet in de war (disclaimer: mijn Volendamse collega is geobsedeerd door alles in Volendam en dit moet ik constant horen)

4 likes

Echt suuuper raar dat je boos en geirriteerd raakt als iemand je tegen alle afspraken in filmt en ondanks herhaaldelijk verzoek ermee te stoppen toch doorgaat. Dit is gewoon karaktermoord om hun eigen hachje te redden.

3 likes

Dit inderdaad. Joost is nu ook te groot geworden dus als hij zich gaat uitspreken dan heeft ie nu een enorme achterban. Beter om nu al verdeeldheid te zaaien en de roddels de wereld in te helpen.

4 likes

Dit dus. Als joost een vrouw was geweest en de cameravrouw een man… dan hadden ze er wel anders in gestaan🙄

4 likes

‘Mag’ doen, alsof Joost hier ooooooit nog heen wil haha

2 likes

Ik weet niet of deze al gedeeld is, maar wat zitten er slimme dingen in dit liedje. Knap in elkaar gezet, alleen die radio hoor ik echt niet.

13 likes

Wel lekker “extra” met een privévliegtuig :joy:

3 likes

Sws Luxemburg plots getuige :crazy_face:

4 likes

Waar lees je dat Lux getuige is?

3 likes

NIET?! Hoe weet je dit? Vriendinnen verklaarden mij echt voor gek dus wil effe mn gelijk halen

3 likes

Is grappie

Unrelated: het was daadwerkelijk will ferrell bij eurovision :joy:
https://vm.tiktok.com/ZIJnpYVy6/
Oh oops spuit 11

12 likes

Het is niet zo vergezocht hoor haha, Will Ferrell vindt Eurovision zo leuk dat hij er een hele film over heeft gemaakt en zijn vrouw is Zweeds.

15 likes

Oh dit wist ik niet! Had ik het toch goed gezien dus

3 likes

Echt een fantastische film, kijk hem meermaals per jaar. :heart: Ja ja ding dong :heart:

10 likes

Ik ging weer even mijn playlist bekijken van rare Eurovision acts. En mistte dit jaar toch echt dit soort vibes :cry:

En natuurlijk de absolute king van Eurovision :crown: Slavko :joy:

14 likes

Deze blijft ook zo iconisch. Die gerepeteerde blik in de camera. Echt voor dit soort dingen kijk je toch? :joy:

11 likes

Jaaaa ik miste het cringy man-vrouw-duet dit jaar!

Koit is een klassieker

5 likes