Ik hoop dat hij lekker aan het chillen is met Kaarija
Er wordt hier afgevraagd wat de betekenis zou kunnen zijn van het hondenfilmpje wat Joost had gepost. Weet iemand dat?
Nou het nummer eronder was: who let the dogs out.
En dan zag je allemaal honden clown achtig doen. Lijkt me niet heel lastig te begrijpen.
Nou ja, who let the dogs out erbij… lijkt me een duidelijke sneer naar EBU toch?
Appie heeft net ook op TikTok een filmpje als reactie geplaatst. Wil ‘m hier niet delen want dan staat ‘m naam erbij ![]()
Wil he een samenvatting geven aub?
Volgens mij kun je een video ook opslaan en dan delen, dan zie je de naam er niet bij. Dacht ik ![]()
Zou kunnen idd! Ik heb het nu niet ingelogd via mijn internet browser gedeeld, alleen moet je even de pop up van de app wegklikken. Volgens mij staat er nu geen naam bij. Althans, hoop ik😅
Nee staat geen naam bij, thanks! Wist niet dat het zo ook kon, het lukte mij nooit zonder naam in ieder geval…
Trouwens vorig jaar was Engeland lowkey mn fave met “I wrote a song”
Anyways die chick is Joods en dit is ze nu op Twitter
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het zo leuk nog al deze nabespreking dingen! Er kolen zoveel linkjes voorbij, maar volgen jullie die accounts standaard of is dat nu gekomen door dit jaar? Ik ben wel benieuwd naar aanraders om te volgen. Zelf vind ik eurostory.nl dus leuk. En dit topic natuurlijk
hoop dat Joost bij hem op yogales/meditatie is geweest vandaag (voldemort is blijkbaar qualified yoga instructor)
De aankomst van baby lasagna in Kroatië. Hij is er volgens mij zelf helemaal ondersteboven van ![]()
Wat een kutwijf ook met dat misgenderen
Love Voldie ![]()
Het is natuurlijk veel te vroeg, maar ik zou het echt te gek vinden als joost volgend jaar mee mag doen. Ik gun het hem echt dat hij zijn droom waar mag maken (en het zou een dikke middelvinger naar ebu zijn). Maar of hij dat wil en kan en mag is natuurlijk de vraag. Vraag me sowieso af hoe dit allemaal af gaat lopen.
mjah aftonbladet is gevestigde poep en achterklap dus zou het niet te serieus nemen