Ja het was het allemaal echt net niet qua weirdness en cringe echt zo jammer
Alleen windows95man, Estland en bambi thug maakten het een beetje goed, maar eigenlijk waren zij ook net niet aan dit genre toe te schrijven haha. Het waren telkens van die acts die 0 risico nemen en er daardoor dus niks bijzonders of grappigs gebeurd. Of ze proberen juist veels te hard om raar te zijn. Of ze zijn wel apart maar gewoon supergoed uitgevoerd haha waardoor het niet cringe of slecht is. En dat soort momenten als Slavko en Koit en Toome is ook echt de reden dat ik kijk en dat mistte ik echt dit jaar haha ![]()
Pleur op, dag dag ![]()
Haha mijn vader zei dat we later vast jn de geschiedenis boeken lezen dat dit dit de eerste officiële aanleiding tot de NEXIT was ![]()
Is al bekend of Cornald of wie dan ook ergens gaat zitten ranten in een talkshow vanavond? Ik wil alles zien.
Hahaha heeerlijk, hopelijk komt er snel een met Engelse ondertiteling.
En ‘het’ verhaal ook eigenlijk, dan durven de andere landen zich, nu het nog vers is, misschien ook uit te spreken mocht het echt buiten proproprtionele sanctie zijn
Als ze hadden gehoopt dat ze zijn populariteit hadden kunnen inperken, dan komen ze toch van een koude kermis thuis.
Mooi tribute aan Celine Dion met de outfit ook!
slay ![]()
Ik heb de insta van die walgelijke ebuman gerapporteerd met de reden pesten en intimidatie. Niet dat dat wat uithaalt, maar fuck you kutmartin!!!
Gotta love a petty wqueen ![]()
![]()
![]()
![]()
Ps: je inspireerde me dus heb ik het ook gedaan
to add to the drama, de Europese Commissie is ook niet blij met de EBU omdat de Europese vlag blijkbaar ook niet mee naar binnen mocht… Eurovision EU flag ban was ‘mind-blowing’, says European Commission | Eurovision 2024 | The Guardian the EBU is echt the gift that keeps on giving
Ik snap alleen iets niet of ik begrijp het gewoon verkeerd. België gaf het land punten terwijl ze zwart beeld hadden tijdens de tweede halve finale optreden? Beetje tegenstrijdig toch
Er is in Zweden een nieuwsartikel over Joost verschenen maar het zit achter een paywall. Ik las in een comment dat het artikel vermeldde dat de kans op een veroordeling groot is maar ik kan het niet checken.
Is hier iemand die toevallig een abo heeft op Sydsvenskan? Is dit een beetje een betrouwbare krant?
Artisten Joost Klein riskerar åtal – polisutredningen klar – Sydsvenskan
Het zwarte beeld kwam van de vakbond van de VRT, dus dat is gewoon een groep mensen en niet het hele land
De jury gaf ook punten
Ahh vandaar. Maar de omroep moest er wel van op de hoogte zijn denk ik
Aran tweet nu dit:
https://twitter.com/AranBade/status/1790003940613861871
Joost Klein zou tegenover de Zweedse politie toegegeven hebben dat hij de EBU-cameravrouw heeft “bedreigd”, aldus Aftonbladet op basis van bronnen bij de Zweedse justitie. De zaak zal waarschijnlijk in juni verder gaan.