Songfestival #6

De Israëlische delegatie is toen wel verplaatst toch? Ze hebben een andere kleedkamer gekregen dacht ik ergens gelezen te hebben. Maar dat was inderdaad alles, heb er verder niks over gehoord.

3 likes

Ooh? Dat heb ik nergens gelezen. Maar goed, vind dat echt geen oplossing eigenlijk. Eerder het probleem verplaatsen.

4 likes

Onder andere hier: Israel: Stylist kicked out of Eurovision venue for filming contestant! - Eurovision News | Music | Fun

Maar ben met je eens dat het geen oplossing is. En er is al helemaal geen ruchtbaarheid aan gegeven verder.

1 like

Het zwart beeld was maar een 30-tal (?) seconden in beeld, iig niet langer dan een minuut. Het is dus niet zo dat de hele halve tweede finale geboycot werd, alleen een paar seconden voor de intro.

Het betreft een vakbondsactie dus het kwam inhoudelijk niet vanuit de VRT. Vakbonden mogen dit doen. De VRT was wel op de hoogte maar aangezien dit gewoon wettelijk is, kon dit. VRT heeft wel aan de EBU laten weten ook vraagtekens te hebben bij de deelname van Israël.

4 likes

Ik denk niet dat Martin Osterdahl volgend jaar nog in beeld komt in ieder geval :see_no_evil:

3 likes

En er wordt zeker geen “liefdesliedje” voor hem gezongen.

16 likes

Hahahha ja sorry maar hoe misplaatst was dat😂

9 likes

Als de hele heisa er niet was geweest, was dat liedje nog steeds pijnlijk om naar te kijken.

9 likes

Misschien bij jullie al bekend en spuit 11, maar ik lees nu dat Keren Peles de bewuste cameravrouw is en dat zij het nummer voor Israel heeft geschreven? :o_o:

Edit Nope fake news

2 likes

Oh echt? Ik dacht juist dat AvroTros gezegd had dat het niks met de Israëlische delegatie te maken had.

5 likes

Idd, het zal wel alleen om dit filmpje gaan en niet toen hij het podium af kwam

4 likes

Wat is de bron? Ik heb dit alleen op Twitter gelezen en dat bleek fake news omdat het niet om een lid van de Israëlische delegatie ging.

Nee, is fake news, dat wordt gesuggereerd, maar als je goed kijkt, althans op de bron, dan is het een connectie die iemand maakt, op basis van de reeds bekende post die ze maakte. Maar er is nergens een echte bron. En dan wordt het ineens “bewaarheid”.

Kunnen we in deze speculatie-tijd vragen of je aan bronvermelding wilt doen als je hier info komt posten?

6 likes

Skoften schrijft dit, maar er is idd geen betrouwbare bron

3 likes

En het was toch ook een cameravrouw van de Zweedse zender? Dacht dat dat al naar buiten was gebracht.

3 likes

https://vm.tiktok.com/ZIJnpYofe/

Deze man :pleading_face:

8 likes

Idd in de krochten van twitter dus had kunnen weten dat het fake was, he

Ik wil gewoon zo graag weten hoe het nou zit en Aran bade heeft ook niks boeiends meer te melden

6 likes

Oh dat weet ik eigenlijk niet zeker? Ik weet soms niet meer wat bevestigd is en wat niet :cry: Maar het is in ieder geval een jonge vrouw in dienst van Eurovision die o.a. de stories filmt voor de officiële insta.

@Viktor: Het had me helemaal niks verbaasd als het wel die Keren was want die loopt de hele week mensen te treiteren en te ergeren. En ja idd, ik wil meer info! Bij Boulevard had Aran vanavond ook niet veel meer te zeggen dan wat we al wisten.

4 likes

Neeeeeeeee stop hou op stop

6 likes

Hahaha dit is zo waar

2 likes