Songfestival #6

Ja apa graag!!

6 likes

Hoe vaak ik ook niet irl zeg ‘ik zag op Tiktok
’, bijna hetzelfde als ‘dat heb op Facebook gestaan!!’ help ik word oud :cry:

Nemo had ook echt hele wholesome stories over diens aankomst op het vliegveld :heart_eyes: (bron: Nemo’s insta)

8 likes

Nemo is non-binair.

Ik vind hen sowieso echt heel schattig

6 likes

Ah ja, daar gingen diens stories ook juist over, wat stom dat ik het dan alsnog fout doe :grimacing: aangepast iig!

6 likes

Ik ga eens kijken! Kan gebeuren hoor, ik vind het soms ook nog een beetje lastig, vooral in spreektaal. Maar hoe vaker we het doen hoe vanzelfsprekender het in onze taal wordt

7 likes

Er staat nog steeds een verkeerd voornaamwoord voor insta. Misschien die ook even aanpassen😌

3 likes

Jeez ik moet even m’n posts beter nalezen :joy:
Conclusie: Op Nemo’s instagram staan schattige stories!

4 likes

Henk Jan Smits was goed bezig op npo 1. Heb hem daar meerdere keren mensen horen verbeteren in verschillende praatprogramma’s

19 likes

Bizar!!

26 likes

Dank je wel :heart: Wat er in die reactie geschreven was, was dus een beetje overdreven.

De kans op een veroordeling lijkt wat meer reĂ«el dan eerst als je dit combineert met wat er vandaag in de praatprogramma’s is gezegd (Boulevard, Renze en Op1). Daar leek de toon toch wat te veranderen van “er is niks gebeurd” naar “ok er is misschien wel meer gebeurd maar dat is begrijpelijk binnen de omstandigheden”.

3 likes

Wat ik dus niet snap
 Als hij gefilmd zou zijn zonder dat hij dat wilde. Laat dan gewoon dat filmpje zien, dan weten we allemaal wat er gebeurd is.

4 likes

Ja snap ik ook wel maar ik bedoel meer zo ingewikkeld moet het politieonderzoek dus niet zijn.

6 likes

Maar blijkbaar is het dat ook niet, daarom is het versneld afgehandeld. Ik las overigens (maar weet niet meer waar :sweat_smile:) dat hij een vuistbeweging zou hebben gemaakt naar die vrouw. Ben wel benieuwd welke straf hierop zou kunnen volgen, ĂĄls hij veroordeeld wordt

6 likes

Boetes of max 2 jaar gevangenisstraf voor “gewone” bedreiging, en 1-4 jaar voor “grove bedreiging”. Mocht hij veroordeeld worden zal het vast om een geldboete gaan, met de details die nu bekend zijn.

Edit: blijkbaar recentelijk aangepast naar max 2 jaar voor “gewone” bedreiging. Ernstige bedreiging is als er bijv een (nep)wapen is gebruikt om mee te dreigen en dat lijkt hier niet aan de orde.

3 likes

Volgens Zweden of Nederland?

Volgens het Zweedse wetboek, de rechtszaak zou daar plaats vinden.

6 likes

Steeds meer details over incident met Joost Klein op Songfestival | Binnenland | Telegraaf.nl

3 likes

https://www.nu.nl/songfestival/6312858/nederland-deed-officiele-melding-van-onveilige-sfeer-tijdens-songfestival.html

Weer een nieuw staartje

13 likes

Zo leuk!

https://www.nu.nl/308463/video/zo-klonk-europapa-vanuit-kerken-door-heel-nederland.html

Edit: love het enthousiasme tijdens het spelen van die man aan het begin haha

16 likes

Haha sommigen klinken zo traag en kneuzig. :joy: Maar vind het al aandoenlijk omdat het waarschijnlijk allemaal boomertjes zijn die dit vol overgave doen. :older_man:t3:

14 likes