@Pantalones Mag jij ondertussen al zeggen met welk land jij de hele week op pad was? ![]()
Ik luister nog veel Oekraïne (wat een banger!), Italië, Frankrijk, Zwitserland, Griekenland, Duitsland, Zweden en Servië!
Edit: Oh en Polen!
Hahahaha same
Oekraine, Ierland, Zwisterland, Italie, Noorwegen en Nederland.
Ik heb echt vooral Teresa & Maria in mān hoofd, echt een topnummer
En We will rave vond ik heel erg leuk haha goed nummer voor mān sportplaylist
Ik loop af en toe random āla noiaā te zingen. Maar enkel dat woordje en dan gaat het in mijn hoofd verder met de beat
Ik luister estland en WE WILL RAVE echt veruit het meest haha.
Ik heb Italie, Griekenland, Litouwen, Cyprus, Engelan, Oostenrijk en Duitsland aan mān eigen playlist toegevoegd! Echt wel goeie score, normaal houd ik meestal drie max vier nummers over aan het einde die ik nog wil luisteren ![]()
Ik heb af en toe ineens die uithaal uit dat Franse liedje in mijn hoofd en natuurlijk weet ik dan niet hoe de rest gaat. En de Nederlandse inzending en die van Kroatiƫ.
Verder vind ik veel liedjes van dit jaar leuk dus ik doe af en toe de playlist aan. Ik luister de playlist van 2015 en 2016 ook nog regelmatig op Spotify. In de lijst van 2025 mist dat liedje van Rusland. Geen idee sinds wanneer dat is en ik weet ook niet of dit voor meer playlist geld dat de liedjes van Rusland missen.
Haha maar alle forummers op Insta zagen jou gewoon op de foto staan en dan is het nu de bedoeling dat ik niet zeg met wie dat was? Whyyyyyyy.
Haha ja ik ook, en ken echt maar twee zinsdelen van die tekst: je 't aime, est-ce que tu māaimes.
En soms ook dat stuk van Portugal van het einde van het refrein en random friemeltjes van het liedje van Luxemburg.
Verder Italië, Oostenrijk, Zwitserland, Oekraïne, Ierland.
O en (helaas) Cyprus.
Zoān leuke universele ESC-ervaring, die random stukjes liedjes die zich dan aan elkaar vastplakken in je hoofd haha.
Ja ook dat geluid alsof een deur dichtslaat?
haha op de een of andere manier blijft dat echt hangen
Dat is sinds vorig jaar, vermoedelijk door de controverse? A Million Voices was de Hurricane van dat jaar, inclusief anti-boe technologie en schijnheiligheid van de delegatie en de artiest (die de regering en de bezetting van Oekraïne en Georgië actief steunt en optreedt bij rallies).
Jhuvuzuhuuhjuvaza
jemejamejajaja
zhubuzuzhuhe
ET VOILA
Ja ik denk ook dat het door de controverse komt. Ik was alleen verbaasd dat die ineens weg was, maar dan is het toch minder vaak dat ik deze lijsten luister dan ik dacht.
@Briseis haha ja precies dat van dat vage gemurmel wat dan Frans moet voorstellen (en nu natuurlijk voila voila voila blablabla)
Omg ik heb dit dus helemaal gemist terwijl ik wel ik dit topic vanaf de eerste halve finale uitgebreid gevolgd heb.
Maar als ik het goed begrijp was jij dus onderdeel van een delegatie of iig verwant aan een delegatie? Kan je er - voor zo ver dat dat fijn voelt - iets over kwijt?
Mag evt ook pb als je je daar fijner bij voelt
Oprecht bedankt, om tot deze post te komen leek mij als zoeken naar een speld in een hooiberg gezien de hoeveelheid berichten afgelopen dagen rondom het songfestival.
@Pantalones wat een ontzettend vette unieke kans heb je gekregen. Hopelijk heb je er - ondanks alle ophef - toch van kunnen genieten
Lol voel je jezelf belangrijk?
Lol we lopen allemaal kwaad te zijn dat iemand over de grenzen van joost heen gaat maar ondertussen wel iemand pushen om info over haarzelf te delen?
Het is toch een heel verschil om iets te delen op insta waar misschien 30 forummers je volgen dan het openbaar te zetten waar duizenden mensen het zien ![]()
Nee = nee