Gaat het?
Of je laat haar gewoon met rust en gaat niet stoer lopen doen.
Bulgarije doet helemaal niet meer mee? haha
dus vind het wel twijfelachtig hoe āinternā deze vertegenwoordigers echt zijn
Haha ja, geen idee
In het artikel staat dat de Raad van Bestuur van de EBU er ook bij betrokken was dus ik nam aan dat die persoon uit Bulgarije daar misschien in zat. Maar volgens de lijst van bestuursleden op deze site is dat niet zo.
haha omg er zit ook iemand uit vaticaanstad in
Deze info is toch ook een beetje mosterd na de maaltijd qua damage control? Het kan wel waar zijn hoor, maar ik snap dan niet waarom ze dan geen statement hadden gemaakt. Vooral omdat ze politie erbij hebben betrokken, lijkt me enige vorm vab communicatie wel handig voor je reputatie.
Verder vraag ik me af waar deze mensen waren tijdens de klachten door o.a. ierland en noorwegen.
Dit liedje was een beetje aan me voorbijgegaan maar eens!
Je loopt hier wel al weken (of zo voelt het in elk geval) interessant te doen, dus als mensen zich dan zo vrij voelen om vragen te stellen is dat natuurlijk niet zo gek.
Apricot stone hidden in my hands, given back to me, from the motherlaaaaaaaand
- Bop!!!
- Gaat het?
- Vind ik kut
0 stemmers
Ze zegt echt nergens dat dat niet mag? Alleen dat ze er voor kiest om het alleen op insta te zetten en liever niet hier. Echt super raar hoe sommigen daar zo over vallen??
Ik vind het echt niet interessant doen maar gewoon ervaringen delen mbt iets waar we enthousiast over zijn in dit topic. Zou toch gek zijn als je betrokken zou zijn bij het songfestival en daar niks over zou mogen delen hier omdat je dan interessant doet.
Huh ik vind dat echt wel meevallen, heb niet het idee dat het mega veel posts waren. Waarom zoveel stomme opmerkingen naar Pantalones ineens, is iedereen ZO pissig omdat ze niet mogen weten om welke delegatie het ging? ![]()
Volgend jaar Zwitserse garde op het podium? ![]()
Precies. Volgens mij waren er juist weinig posts van @Pantalones totdat mensen haar gingen taggen en letterlijk om info gingen vragen. Het is juist hartstikke leuk dat ze dit deelt en ze is ons niet verplicht van juice te voorzien.
Als er nu stiltes vallen in een discussie speelt in mān hoofd I guess youād rather have a star than the moooon
Ik vraag me trouwens af hoe het gaat met de aankomende optredens van Joost. Komend weekend zou hij volgens mij al op een festival staan, zou wel gek zijn als hij daar gewoon gaat optreden zonder eerst zijn mediastilte te doorbreken
Wij waren ook erg verbaasd dat Tsjechiƫ niet door ging naar de finale. Paddestoeeeeeel
Als die ooit meedoen kunnen we het wel opgeven. Die komen sowieso met een banger en een bop!
Ken de term bopppp niet, maar dit nummer staat al die jaren al in mijn opwarmlijstje!
Een heel catchy liedje
Die Eva Rivas is ook echt bizar knap trouwens, bijna alle Armeense vrouwen die meedoen zijn ![]()