Songfestival #6

Lol alsof het mij iets boeit welk land het is, maar zoals @VickyViolence het zegt, het is het interessant lopen doen wat opvalt

2 likes

Is dit niet een beetje overdreven? Ik heb geen enkele post van @Pantalones hierover gelezen. Misschien heb ik ze gemist, maar het is niet alsof ze dagelijks erover aan het posten was?

32 likes

Haha wauw. Ze heeft één keer enthousiast gedeeld dat ze een delegatie mocht begeleiden. Verder heeft ze het alleen aangehaald wanneer het relevant was. Dat ze niet wil delen welke delegatie is haar volste recht. Ik begrijp niet dat hier zo zuur over gedaan wordt. Iemand anders iets leuk gunnen is blijkbaar moeilijk, maar dat zegt meer over de azijnpissers dan over Pantalones.

100 likes

Ik vind het zo leuk om het commentaar uit andere landen te zien als ze zich plaatsen:

Ik hoop dat er ook zo’n compilatie komt van de finale.

5 likes

Ik snap ook niet dat we nu zoveel posts achter elkaar moeten lezen met dat de reacties op Pantalones overdreven zijn. De boodschap is duidelijk.

6 likes

Haha ja lijkt wel jaloezie joh. Zo kinderachtig

8 likes

Wie zei ook alweer dat Acid hier een video over ging maken? :joy::joy:

14 likes

Oh ik zou je nooit hier gaan “outen” hierover, ben maar niet bang, maar ik mis gewoon totaal de logica tussen waarom niet hier online, maar wel op sociale media online, als je daar wel forummers toelaat tot je “vrienden”.

Hier: vooral mensen die jou niet kunnen herleiden naar je offline persona, maar ook mensen die dat wel kunnen. Op insta: alleen maar mensen die dat wél kunnen.

En dat een repost-story dan minder “erg” is dan een vaste post, dat begrijp ik ook niet, want volgens mij krijgen story’s veel meer views dan vaste posts en als je het eenmaal 1x hebt gezien dan weet je het toch?! Hoef je toch niet terug te zoeken.

Conclusie: zeker zelf weten, maar qua privacy-logica denk ik nog steeds: wat een waanzin. Vandaar mijn reactie eerder.

4 likes

Ik ben sowieso wel jaloers haah

3 likes

Haha ja sorry jullie mogen mij delulu vinden, maar ik vind dat van de mensen die dit niet kunnen inzien.

Maar wat mij betreft on-topic hoor. Ik denk er het mijne van, helemaal prima toch. :thumbsup:

5 likes

Waanzin ook echt haha, zo overdreven

Edit: oh haha is al gezegd

10 likes

Nou om maar weer soort van on topic te gaan.

Ik ga zondag naar een festival en Joost staat ook op het programma. Ben echt heel benieuwd of hij ook echt komt! Hoop het wel.

12 likes

https://www.nu.nl/entertainment/6313037/organisatie-van-festival-in-enschede-rekent-zondag-gewoon-op-joost-klein.html

Ben ook benieuwd wat hij gaat doen

2 likes

Hoop dat ie helemaal los kan gaan met al z’n beste vrienden op het podium

6 likes

Ik ben alleen jaloers als het Nederland zou zijn. Ik snap mezelf niet maar sinds al die dromen over Joost vind ik hem echt heet.
Ben wel even benieuwd hoe jullie over hem denken (sorry ik wil hem niet enkel als seksobject zien)

• Ik zou Joost ook zĂ©ker m’n bed niet uit trappen
  • NMSMVPE

0 stemmers

2 likes

Weet niet of dit al gedeeld is (kon het niet vinden in eerdere comments) maar Nemo is schijnbaar vanaf Zwitserland naar Malmö gelift en heeft daar 3 korte vlogs over gemaakt, heel leuk om te zien.

25 likes

Wat een schatje :heart_eyes:

4 likes

Zag ook video’s van het bedrijf dat dat ronde platform heeft gemaakt. Beetje nerderig, maar vind ik ook leuk om te zien hoe die lui dat hebben ontworpen en getest enz.

5 likes

HAHAH. Ja ik volg hem al een tijdje en ik vind hem zooooo lekker. Mijn vriend en ik zijn allebei bi en we grappen weleens over dat we wel een throuple met hem willen. Maar ook omdat hij ons echt lief en leuk lijkt

6 likes

Ha, het ligt dus toch niet aan mijn hormonen. Ik vind hem echt :hot_face::hot_face::hot_face:

4 likes