Songfestival #6

Oh geweldig! Ga je ook naar dat grote concert? Inzendingen uit die regio vind ik meestal leuk. Ik luister denk ik wel elke dag naar liedjes van Marina en soms ook Eleni, dus ik zou er sowieso heengaan als ik enigszins in de buurt zou zijn. Eleni heb ik wel al een paar keer kort gezien (songfestivalfeest en pride).

3 likes

Ja zeker! Ik ben daar 5 jaar geleden ook naartoe gegaan en toen was Foureira er ook (zij is m’n favo haha) dus heb er veel zin in! Er komen ook veel Griekse trap rappers dus daar moet je dan wel ff doorheen :grimacing:
Marina had ik een paar jaar geleden ook al in de Melkweg gezien, maar zo op de Lykavittos heuvel in het amphitheater is wel extra leuk!

4 likes

Voor 1 nov gaat bekend worden of NL meedoet met het songfestival komend jaar. Even peilen: wat denken jullie op dit moment?

NL gaat 
. meedoen
  • Wel
  • Niet

0 stemmers

2 likes

Oh en tweede poll, wat HOOP je dat NL gaat doen?

• Ik denk wel en hoop ook wel
  • Ik denk niet maar hoop wel
  • Ik denk wel maar hoop niet
  • Ik denk niet en hoop ook niet

0 stemmers

1 like

Het boeit me eigenlijk niet, ben echt een beetje murw rondom het eurovisie van al dat “wel niet meedoen Joost klein” gedoe

11 likes

Gaan jullie ook de finale kijken van het Regio Songfestival? Op 9 november wordt het uitgezonden, ik ben wel benieuwd!

1 like

Ik ben echt Joost Klein moe. Hoop dat ze voor een andere artiest gaan

17 likes

Nee want echt niemand heeft talent

Ik hoop echt dat ze niet voor Joost gaan. Europapa was gewoon echt top, het sloeg enorm aan en alles klopte, ook die hele mediacampagne die ze in Malmö deden met die posters en reclameborden op de fiets en zo
 Ik ben bang dat het bij een tweede keer toch minder zal zijn allemaal.
Eigenlijk hoop ik dat Nederland helemaal niiet meedoet dit jaar maar dat gaat niet gebeuren.
En ik zie ook zo gebeuren dat Israël gewoon weer meedoet volgend jaar hoor. :roll_eyes:

4 likes

Joost heeft bedankt maar we doen wel weer mee

14 likes

IMG_8908

Goed nieuws! Hoop dat hij zich niet alsnog bedenkt

7 likes

Dat denk ik niet hoor! Hij heeft een hele heldere post op insta geplaatst waarin hij uitlegt waarom hij eerst wel mee wilde doen en er nu toch van afziet.
Hij zit vanavond ook bij Eva Jinek overigens.

3 likes

Ik vind Joost echt steeds irritanter

Deze man is 27, waarom doen mensen alsof hij een kwetsbare tiener is.

17 likes

Dit interview bij Eva is ook tenenkrommend. Hij kan nooit normaal antwoord geven op een vraag, tering irritant

6 likes

Hoe vaker hij zegt dat er niets is gebeurd, hoe meer ik denk dat er wél iets is gebeurd. Vreselijk interview idd

2 likes

Ik vind dit eigenlijk nog zijn normaalste interview en dat zegt wel wat

6 likes

Ah die moet ik nog even lezen dan! Ik heb het interview bij Jinek net gestart en ik zit me alweer kapot te ergeren maar ik wil het allemaal wel weten natuurlijk haha

1 like

Haha, ik ben volgens mij de enige hier die hem wel lijkt te begrijpen. Hij is “gewoon” te authentiek, te excentriek, te weinig mainstream - en het zegt wellicht ook wat over al die “artiesten” in dit wereldje die wel “moeiteloos” zonder “gekke dingen” mee kunnen lopen hier in.

Hij kan het denk ik voor de meesten toch niet goed doen. Ik vind het iig een verstandige keuze voor hem zelf en ik denk dat ze (zijn team) het idd prima aan hebben gevoeld dat “Nederland” hem ook liever niet dan wel ziet gaan.

En voor de clicks/views heeft ie het ESF toch niet meer nodig.

33 likes

Maar wat wil je dan? Hij mag waarschijnlijk niks vertellen dus meer kan hij niet zeggen

Dan had hij dat kunnen zeggen toch? Dat hij niks mag zeggen

1 like