Songfestival #6

Ik weet niet of ie niets mag zeggen (van wie niet?), ik denk wel dat hij vantevoren heel goed heeft bedacht wat ie wel/niet -NU- kwijt wil erover en wat dit voor hem oplevert en zich niet wil laten verleiden dingen te zeggen waar ie spijt van krijgt.

Ik krijg ook wel het gevoel dat hij al zoveel jaar zoveel therapie heeft gehad en dat ie mede daarom zo weloverwogen praat, maar ook ontwijkend praat. En ik denk dat ie slimmer is dan velen denken. En ik denk dat het in de kern echt een goeie, maar kwetsbare gast is.

🫶

Groetjes, #teamjoost

29 likes

Nee echt te cringe

En ook Stefano die niet meer Stefano heet die Joost zijn zoon noemt :nauseated_face::nauseated_face:

Vind die hele crew, die irritante vogel, die dikke, Joost en Stefano allemaal onuitstaanbaar inmiddels.

Hoop dat we EINDELIJK eliZe eens inzenden dankjewel xx

17 likes

Famke Louise 2025

Als we met deel 2 van Op me monnie niet winnen weet ik het ook niet meer

11 likes

Heb ook niks met die crew, die vond ik vorig jaar al vanaf de promotie cringe as fuck. Al vond ik Govert (of hoe heet ie) nu best helder communiceren. :nerd_face: Misschien heeft iemand wat in m’n koffie gedaan vandaag.

7 likes

Ik heb geleerd van echte meisjes dat ze het toch niet haalt, dus doe maar!

2 likes

Vind ik prima, maar aub eerst naar de logopedie, vanwege die zware Vera Camilla-tong.

5 likes

oh jee hahaha

10 likes

oh nee

4 likes

Ik lees op een andere forum ook steeds Nick Schilder. Ik krijg sterk het idee dat we volgend jaar de finale weer overslaan haha maar dit keer door een kut lied.

4 likes

sorry ik zou dit oprecht wel heel grappig vinden

14 likes

Ugh nouja dan heb je iig een über-proffesional, die niets doms doet of zegt, geen impulsieve acties, MAAR WEL FUCKING SAAI. :sleeping::yawning_face:

5 likes

Nou van mij hoeft hij niet heen hoor haha.

3 likes

Hij ademt wel AVRO-TROS natuurlijk.

5 likes

Dat is juist het probleem hehehehe.

4 likes

Dus dit wordt niet je nieuwe jaarlijkse Songfestival crush? :joy:

3 likes

Ik hoor de naam Davina Michelle ook veel voorbijkomen en als dat zo is denk ik dat ik het hele songfestival maar een jaar skip.

8 likes

Neeee joh dan zijn er nog genoeg andere vermakelijke acts dan. Maar wel eens dat dat gaar zou zijn, net als het Roxy wordt

Ik denk dat Goldband, Son Mieux, Direct en Froukje ook kans maken

2 likes

Oja eens en ik twijfel er niet aan dat het weer lekker dramatisch gaat zijn want ik geloof er niet zo veel van dat de EBU ineens alles op orde gaat hebben.

Er gaat sowieso weer extra veel aandacht zijn voor Nederland na dit jaar dus alles is beter dan artiesten die zichzelf veel te serieus nemen aka de Nick Schilders en Davina Michelles van deze wereld.

2 likes

Die kans lijkt mij zeer klein, maar niet nul. :disguised_face:

2 likes

Die zei dit jaar nog dat ze het niet wilde, is er iets veranderd? :eyes:

3 likes