Son Mieux is toch met zeven man? Hoe ziet iedereen (niet op jou gericht hoor, maar lees het veel) dat voor zich? Dat ze 1 iemand moeten achterlaten? Dat kan toch niet als je een band bent ![]()
Zij heeft al bedankt voor de eer dit jaar.
Ik hoop op Claude
Gelukkig maar dat ze met te veel zijn.
Aan weinig bands een grotere hekel dan Son Mieux, dus blij als zij niet gaan.
Sorry ik zit met Licor43 hier eenzaam te YouTuben op deze vrijdagavond en YouTube gaf me net de opening van Eurovision in NL en dat was toch wel vet he.
Dankjewel nog, Duncan. ![]()
Er is een nieuwe sponsor!
Geen Moroccanoil meer ![]()
https://eurovision.tv/story/novartis-announced-official-partner-basel-2025
Edit: ok het is blijkbaar fake news dat Moroccanoil weg is, te vroeg gejuicht ![]()
Oh ja echt een topbedrijf dat!
Moroccan oil blijft denk ik wel hoor, dit is gewoon een Zwitserse sponsor erbij omdat het in Zwitserland is dit jaar.
Haha tja ik denk dat weinig mensen blij zijn met de komst van dit specifieke bedrijf… maar wel met het vertrek van Moroccanoil.
@KyleRichards Oh echt?
Ik kreeg een songfestivalsite doorgestuurd stond net dat Moroccanoil wegging, dus ik nam aan dat dat klopte.
Moroccanoil is presenting partner, dus geen ‘official partner’ wat Novartis is. Elk jaar komen er nieuwe sponsoren, specifiek gericht op dat land bv.
Vraag me overigens niet wat alle verschillen daartussen precies zijn haha. Behalve dat Moroccanoil dus hoofdsponsor is eigenlijk.
Ah ja ik zie het! Jammer wel, het was te mooi om waar te zijn ![]()
Ik kwam dit gister pas tegen, maar blijkbaar doet ook Anouk weer een poging. Weet niet zo goed wat ik hier van moet vinden…
ik wil echt niet dat zij het wordt ![]()
Dan heb ik nog liever dat we helemaal niet meedoen
Douwe Bob wilde het volgens mij ook weer proberen, nou nee dankjewel. Hoop dat ze gewoon weer gaan voor ~jong en opkomend talent~
Laten we gewoon gerard joling doen
hij had ook een nummer ingezonden.
Dan wordt het zeker Roxy Dekker? ![]()
Ik snap gewoon echt niet zo goed hoe mensen haar geschikt kunnen vinden? Met bepaalde uitspraken die ze afgelopen jaar heeft gedaan en dan op het songfestival willen staan. Ga toch weg zeg. Als zij het wordt ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gerard Joling daarentegen ben ik echt 100% voor ahahhahaa lijkt me geweldig
Bij nader inzien heb ik misschien toch liever dat we niet meedoen ![]()